پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
محصولات فرهنگی سیستان و بلوچستان در سومین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

شعارسال:محصولات فرهنگی سیستان و بلوچستان در سومین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با شعار مناطق روستایی و عشایری، کانون تولید و ارزش آفرینی، از 15 اسفند ماه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

کُرد این نمایشگاه را فرصتی ارزشمند برای معرفی فرهنگ، هنر و آداب و رسوم استان عنوان کرد و افزود: باید دستگاههای اجرایی مرتبط در این زمینه تلاش کنند .

وی اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه به صورت متمرکز و گردهمایی همه استانها، شرایط بسیار ایده آلی برای معرفی توانمندیهای کشاورزی، صنعتی ، معدن، گردشگری، صنایع دستی و بوم گردی در سطح ملی است .

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز در این جلسه گفت: امسال تیمی متشکل از 330 نفر از استان در بخشهای مختلف این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

جمالزهی اعزام 10 گروه موسیقی محلی برای اجرای موسیقی زنده را از دیگر برنامه های این نمایشگاه عنوان کرد.

گفتنی است استان سیستان و بلوچستان در دومین دوره نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر در سال گذشته، موفق به کسب رتبه برتر شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 27 بهمن 96، کدخبر: 2033231 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
نقش عشایر استان را در جذب گردشگر و تغییر نگاه گردشگران به سمت استان را نمیتوان نادیده گرفت
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین