پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
زنگ پایان بررسی لایحه ی بودجه ی 97 در نوبت صبح به صدا در آمد تا در نوبت عصر بار دیگر نمایندگان دولت و نمایندگان مردم به مصاف هم بروند.

شعارسال: زنگ پایان بررسی لایحه ی بودجه ی 97 در نوبت صبح به صدا در آمد تا در نوبت عصر بار دیگر نمایندگان دولت و نمایندگان مردم به مصاف هم بروند.

نشست علنی مجلس برای بررسی مفاد بودجه ی 97 که در چند روز گذشته بسیار پر دامنه دنبال می شود صبح امروز هم ادامه یافت تا نمایندگان مردم برای بررسی موارد باقیمانده در روزهای منتهی به پایان سال بسیار شلوغ و پرکار باشند.

گفتنی است ادامه ی بررسی لایحه بودجه در نوبت عصراز ساعت 14 آغاز خواهد شد و مسعود پزشکیان که ریاست مجلس را بر عهده دارد در نوبنت عصر هم باید به اداره ی جلسه بپردازد.

در جلسه ی علنی صبح امروز پارلمانی ها به بررسی بخش درآمدی لایحه ی بودجه پرداختند و بنا شد که در نوبت عصر درباره ی بخش هزینه ای وارد صحن شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی شفاف ، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396 ، کدخبر: 453652 ، www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین