پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
رییس کمیسیون بودجه مجلس، از بررسی تفریغ بودجه سال ۹۵ با حضور دستگاه های ذیربط پس از پایان بررسی بودجه سال ۹۷ در صحن علنی مجلس در کمیسیون متبوعش خبر داد.

شعارسال: غلامرضا تاجگردون، با اشاره به قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 95، گفت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در تمامی موارد اعلامی در گزارش تفریغ دستگاه های اجرایی مربوطه و دیوان محاسبات را دعوت می کند تا با حضور آنها موارد تخلفات در گزارش تفریغ بودجه سال 95 بررسی شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه براساس گزارش دیوان محاسبات جداگانه تمامی تخلفات بررسی می شود، افزود: بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 95 پس از پایان بررسی بودجه سال 97 در کمیسیون بودجه صورت می گیرد.

گزارش کمیسیون بودجه درباره تفریغ سال 95 تقدیم هیئت رییسه مجلس می شود

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به واکنش دولت به گزارش تفریغ بودجه سال 95، ادامه داد: این اقدام که دولت درباره گزارش تفریغ بودجه سال 95 در رسانه ها مطالبی را عنوان کرد اشتباه بود، چراکه دولت باید گزارش خود را در مراجع قانونی همانند کمیسیون بودجه و هیئت های مستشاری دیوان محاسبات ارائه دهد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با تشریح روند بررسی تفریغ در کمیسیون متبوعش، تصریح کرد: پس از بررسی گزارش با حضور دستگاه های ذیربط گزارش کمیسیون بودجه به هیئت رییسه مجلس تقدیم می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 23بهمن1396 ، کدخبر: 369911: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
شفاف سازی نظام اداری یعنی این که این گزارشاتی که در خفا به شما میرسد به مردم نیز اعلام شود یا حداقل به کارشناسان اجتماعی داده شود تا اتفاقات قبلی صورت نگیرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین