پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۲۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: تعداد گوشی‌های بلک شده نزدیک 52 هزار و 331 مورد بوده تعداد گوشی‌هایی که به تفکیک نشان تجاری اپل 48 هزار و 870 مورد نشان تجاری بلک بری 483 مورد نشان تجاری موتورلا 2918 مورد بوده است.

شعارسال: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: تعداد گوشی‌های بلک شده نزدیک 52 هزار و 331 مورد بوده تعداد گوشی‌هایی که به تفکیک نشان تجاری اپل 48 هزار و 870 مورد نشان تجاری بلک بری 483 مورد نشان تجاری موتورلا 2918 مورد بوده است.
حمیدرضا دهقانی‌نیا در خصوص اجرای طرح ریجستری گفت: اجرای این طرح در سه تاریخ متفاوت در اسفندماه در حال انجام است که اولین تاریخ مربوط به هفتمین روز از این ماه گوشی سامسونگ مدلهای S9 و S9 پلاس مشمول طرح ریجستری شدند و هم مشمول اعمال سیاست شدند یعنی اگر این دو گوشی در سامانه رویت شود پس از 30 روز قطع خواهند شد.
وی افزود: در تاریخ 19 اسفند تمامی مدل‌های نشان تجاری هوآوی و نوکیا مشمول طرح هستند و از تاریخ 26 اسفند نشان تجاری سونی و تکنو مشمول طرح ریجستری خواهند شد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا افزود: علت اصلی اجرای طرح ریجستری برای سایر دیگر انواع برند گوشی سامسونگ ملاحظات صورت گرفته با توجه سهمی حدود 50 درصدی این برند در بازار است. زیرا باید دقت لازم صورت گیرد تا کمترین خسارت به افرادی که دخلی در قاچاق کالا ندارند وارد نشود.
وی در توضیح علت انتخاب دو برند سامسونگ در طرح ریجستری گفت: هیچ موجودی از این دو گوشی در بازار وجود ندارد و در دو روز گذشته این برند درکشور مربوط خود رونمایی شده و ما مطمئن هستیم که ثبت سفارشی را در تاریخ مذکور در سامانه جامع سفارش و سامانه های مشابه نداشته ایم به همین دلیل نیازی به هماهنگی ها با کسبه نداریم. این مدل بسیار جدید است و مردم در هنگام خرید بسیار دقت می کنند که اصالت گوشی رعایت شده باشد.
دهقانی نیا تصریح کرد: در 5 ماه و نیم اجرای طرح ریجستری واردات رسمی تلفن همراه 93 درصد رشد داشته که عایدی آن در حدود هزار و 640 میلیارد ریال بوده است.
وی در توضیح تعداد گوشی های غیر فعال شده به دلیل اجرای این طرح گفت: تعداد گوشی‌های بلک شده نزدیک 52 هزار و 331 مورد بوده تعداد گوشی‌هایی که به تفکیک نشان تجاری اپل 48 هزار و 870 مورد نشان تجاری بلک بری 483 مورد نشان تجاری موتورلا 2918 مورد بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری تجارت آنلاین، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1396، کدخبر: 58015، www.tejaratonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
52000گوشی یعنی به صورت قاچاق وارد شدن
این حجم از قاچاق چگونس؟
ا.ف75
ناشناس
Switzerland
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
این کار میتونه جلوی روند ورود گوشی قاچاق رو به کشور بگیره ، از این طرح استقبال خوبی به عمل میاد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
امیدوارم که این برخورد سختگیرانه ای که در زمینه قاچاق گوشی شروع شده تا پایان ادامه پیدا کنه تا ریشه قاچاق موبایل خشکانده بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین