پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۰۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به ضعف گسترده مدیریتی در برخی وزارتخانه‌ها، گفت: مجلس وظیفه خود می‌داند در خصوص اتفاقات و کمبودها از وزرا توضیح بخواهد.
شعارسال: محمدحسین فرهنگی  درباره طرح استیضاح چند وزیر دولت با بیان اینکه استیضاح با موضوع حوادث راه‌ها، مسائل مربوط به حمل و نقل کشور و مشکلات عدیده‌ در بخش مسکن، مطرح شده است، اظهارداشت: مجلس وظیفه خود می‌داند در خصوص اتفاقات و کمبودها از وزرا توضیح بخواهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم شاهد ضعف گسترده مدیریتی هستیم. بخشی از مسائل مهم رها شده و بخش دیگر از مدیریت زمانبندی‌شده مشخص برخوردار نیست.

وی تاکید کرد: لازم است آقای ربیعی هم در مورد بُعد پرسنلی و هم در سایر موضوعات وزارت کار در صحن مجلس توضیحات ارائه کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای آخوندی پیش از این هم توسط مجلس استیضاح شد، اما استیضاح ایشان از سوی نمایندگان مجلس رای نیاورده است. این بار هم مشخص نیست که استیضاح ایشان رای می‌آورد یا خیر.

 اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی 15 اسفند، طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را اعلام وصول کرد.

وی اعلام کرد: در جلسه کمیسیون اجتماعی پس از بررسی‌های لازم مطابق با آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نمایندگان با تعداد 24 امضاء طرح استیضاح ربیعی را تقدیم هیئت رئیسه کردند. استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هم در کمیسیون عمران تصمیم‌گیری و با تعداد 24 امضاء تقدیم هیئت رئیسه شد.

طبق گفته رنجبرزاده این دو وزیر حداکثر ظرف 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 18اسفند 1396، کدخبر:  353818،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
این نتیجه بی مسئولیتی مدیران در سنوات گذشته است که هیچ کدام نتوانسته اند وظیفه خود را به درستی انجام دهند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
باز بین این دو وزیر کار بهتره! وزیر راه و شهرسازی ینی بعد افتادن یه اتفاق حتی دیگه عذر خواهی هم نمیکنه! واقعا نیاز داره به استیضاح
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
ضعف مدیریتی و شخصیتی در امروز جامعه ما موج میزند وقتی که یک مسئول به خود اجازه برخورد فیزیکی را میدهد چه انتظاری از کشور دارید؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین