پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
سرپرست فرمانداری خمین گفت: طرح نیمه کاره واحد صنعتی خودروسازی سایپا در این شهرستان به شرکت ژاپنی میتسوبیشی واگذار شد.

شعار سال: احمد طهرانی روز یکشنبه افزود: مراحل نقل و انتقال سند واحد ضنعتی خودروسازی سایپا در خمین به این شرکت خارجی پایان یافته و پیش بینی می شود تا نیمه اول سال 97 محصولات خط تولید آن در بازار عرضه شود.

وی اظهارکرد: عملیات اجرایی واحد صنعتی سایپا در خمین از سال 86 در زمینی به وسعت 300 هکتار در محور خمین - گلپایگان با ظرفیت تولید 30 هزار خودرو سالانه آغاز شد و این طرح با سرمایه گذاری 230 میلیارد ریالی بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست فرمانداری خمین افزود: با راه اندازی این واحد تولیدی درمرحله اول 300 فرصت شغلی در خمین ایجاد می شود.

طهرانی افزود: خمین از شهرهایی است که در فهرست مناطق محروم کشور قرار گرفته و با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی تهران - بندرعباس از شرایط مناسبی برای تولید و بازرگانی برخوردار است و مشوق های ویژه ای نیز برای سرمایه گذاران صنعتی دارد.

خمین واقع در جنوب استان مرکزی دارای 110 هزارنفر جمعیت است که نرخ بیکاری 16درصدی دارد.

گروه تولید میتسوبیشی مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی ژاپنی است که با این برند در زمینه خودروسازی، هواپیماسازی، بانکداری، صنایع اتمی، الکترونیک، بازرگانی فعالیت دارند و تولیدات خودرو این شرکت دارای شهرت جهانی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت سرمایه دار، تاریخ انتشار 20اسفند 96، کدمطلب: 88720 ، www.sarmayedar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
می تونیم کلی از این موقعیت استفاده کنیم و از تجربیات اونها استفاده کنیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین