پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دعوت به شام جمعی ار نمایندگان توسط نوبخت سخنگوی دولت خبر داد و گفت: این دعوت نامه به نام حزب اعتدال و توسعه انجام شده اما محل شام سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

شعارسال: سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز با خبر شدیم که محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان استیضاح سه وزیر را به شام دعوت کرده، است.

وی افزود: اینکه در آستانه استیضاح سه وزیر، سخنگوی دولت برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان استیضاح را به شام امشب دعوت کند، جای سوال دارد و این موضوع به ذهن متبادر می شود که شاید بده و بستانی صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دعوت نامه را در دست یکی از نمایندگان دیده، افزود: دولت بهتر است بدون هر گونه اقدام شائبه انگیز به مطالبات مردم و استیضاح کنندگان پاسخ دهد.

برخی نمایندگان در پاسخ به این پرسش که آیا سخنگوی دولت از همه نمایندگان دعوت به عمل آورده یا برخی گفتند : از ما دعوتی نشده اگر هم می شد در این شرایط شرکت نمی کردیم .

استیضاح علی ربیعی و زیر تعاون و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه در صحن مجلس مطرح می شود. همچنین استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار روز چهارشنبه مجلس قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396 ، کدخبر: 3961220107 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
به کسی هیچ ربطی ندارد که چرا دولت با اعضای کابینه ی خود جلسه شام ترتیب داده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین