پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
منتخب مردم مشهد در مجلس دهم گفت: اقتصاد و فرهنگ دو اولویت مهم مجلس دهم است و دولت و مجلس برای حل معضلات اقتصادی همت خود را بکار گیرند.

شعارسال: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی منتخب مردم مشهد در مجلس دهم با بیان اینکه پرداختن به مسایل اقتصادی و فرهنگی از اهم موارد در مجلس دهم است گفت: امروزه مهمترین مساله در کشور ما این است که مسایل اقتصادی و فرهنگی به هم گره خورده و با چالش‌هایی مواجه است.

وی افزود: باید در نیروی انسانی نظام آموزشی مورد بازنگری قرار گیرد و نیروهای فعال، کارآمد و دارای اعتماد به نفس در این حوزه نقش‌آفرین باشند.

منتخب مردم مشهد در مجلس دهم اظهار داشت: باید به گونه‌ای عمل شود که ما شاهد توسعه معیشت مردم در جامعه باشیم و کم کردن فاصله طبقاتی و تبعیض ها در جامعه باید در دستور کار باشد.

قاضی‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: کاهش اختلاف طبقاتی و حل معضلات اقتصادی نیازمند همت دولت و مجلس است که با یک نگاه جامع برنامه‌ریزی کرده و دولت با تمرکز بر روی این موضوع نسبت به حل آن اقدام کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 13 اسفند 1394 ، کدمطلب: 13941213000108، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین