پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰
تکنولوژی هر روز بیشتر از قبل به بخش‌های مختلف زندگی ما گره می‌خورد. طی ۱۰ سال گذشته، تقریبا تمام صنایع تحت سلطه تکنولوژی دیجیتال قرار گرفته‌اند. و در سال ۲۰۱۸، انتظار تغییر و تحولات بیشتری در کسب‌و‌کارها، مشاغل و زندگی‎مان را داریم.

شعارسال: تکنولوژی هر روز بیشتر از قبل به بخش‌های مختلف زندگی ما گره می‌خورد. اسپیکرهای هوشمند و دستیارهای صوتی به شیوه‌ای جدید و بی‌سابقه امکان برقراری ارتباط با خانه‌ها یا کسب‌و‌کارهای اطرافمان را به ما می‌دهند.

موبایل‌های هوشمند به عنوان اصلی‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌ها شناخته شده‌اند. بینندگان تلویزیون روز به روز به مخاطبان پلتفرم‌های دیجیتال بدل می‌شوند، و فهرست این پیشرفت‌های تکنولوژی در زندگی بلندتر می‌شود.

طی ۱۰ سال گذشته، تقریبا تمام صنایع تحت سلطه تکنولوژی دیجیتال قرار گرفته‌اند. و در سال ۲۰۱۸، انتظار تغییر و تحولات بیشتری در کسب‌و‌کارها، شغل‌ها و زندگیهایمان را داریم.

بی‌آی اینتلیجنس (BI Intelligence)، سرویس ویژه تحقیق و پژوهش بیزینس‌اینسایدر، لیستی از ۳۵ پیش‌بینی مهم سال ۲۰۱۸ در مورد موضوعاتی مانند اپلیکیشن‌ و پلتفرم‌ها، رسانه‌های دیجیتال، تجارت و پرداخت‌های الکترونیک، اینترنت اشیا، فناوری‌های برتر و سرویس‌های تدارکاتی و حمل‌و‌نقل، تهیه کرده است. برخی از پیش‌بینی‌های مهم این لیست شامل موارد زیر است:

  • ارزهای دیجیتال جایگاه گسترده‌تری را در بازار کسب می‌کنند.
  • گوگل و اپل، در ساخت بلندگوی هوشمند خانگی، کمپانی آمازون را به چالش می‌کشند.
  • بازار واقعیت مجازی (VR) بار دیگر رونق می‌گیرد.
  • برگزاری مسابقات رانندگی خودکار آغاز می‌شود.
  • مقررات هواپیماهای بدون سرنشین ساماندهی و وضع می‌شود.
  • کمپانی علی‌بابا (Alibaba) در سطح بین‌المللی گسترش می‌یابد.
  • گروه جمعیت‌شناسی Gen Z به کانون اصلی شرکت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی تبدیل می‌شود.
  • افزایش امنیت پرداخت‌های الکتریکی از مهم‌ترین موضوعات دنیا خواهد بود.
  • وسایل هوشمند خانگی رشد بیشتری خواهند داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری تجارت نیوز ، تاریخ انتشار: 7 فروردین 1397، کدخبر: 220429، www.tejaratnews.com

ز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
والا با پیشرفتی که طی چند سال پیش به وجود امده هیچ چیزی در اینده ده سال جهان غیرقابل پیش بینی نیست
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
اینکه این اینده غیر قابل پیش بینی هست قبول اما اینو در نظر بگیرید که شرکتی مثل سامسونگ در حال حاضر داره به تنهایی به اندازه کل درامد نفتی ایران پول درمیاره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین