پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در پیامی به اعضای دائمی شورای امنیت هشدار داد که قوانین بازی طی ۴۵ روز آینده در مورد برجام تغییر خواهد کرد و از آن‌ها خواست تا انتخاب درست را انجام دهند.

شعار سال: دنی دانون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت این سازمان، گفت: اکنون ما در نقطه حساسی قرار داریم. این آخرین فرصتی است که اشتباهات گذشته را اصلاح و روش جدیدی را برای محدود ساختن رفتارهای بی‌پروای ایران در منطقه ایجاد کنیم. من برای اعضای دائمی شورای امنیت یک پیاده ساده دارم، این فرصت را از دست ندهید. در طی 45 روز آینده فرصت باقیمانده به پایان خواهد رسید و قوانین بازی در مورد برجام تغییر خواهد کرد.

وی افزود: شما باید انتخاب کنید یا به همکاری با آمریکایی‌ها و حمایت از تلاش‌ها برای ایجاد یک خاورمیانه امن ادامه دهید یا ایران را انتخاب کنید و توان رژیمی خطرناک را افزایش دهید. من از شما می‌خواهم که انتخاب درست را انجام دهید.

دونالد ترامپ پیشتر در ماه ژانویه هشدار داده بود که اگر اروپا و کنگره نتوانند نگرانی‌هی او در مورد برجام را برطرف کنند، آمریکا از برجام خارج خواهد شد.

در همین راستا خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه گزارش داد که مقامات اروپایی در حال گفت‌وگو درباره صدور تحریم‌های جدید موشکی علیه ایران هستند تا از این طریق ترامپ را برای ماندن در برجام قانع کنند.

مقامات کشورمان همواره با تاکید بر اینکه هرگونه مذاکره یا افزودن شروط جدید به برجام به معنای نقض این توافق محسوب می‌شود، اعلام کردند که ایران خود را برای هرگونه سناریوی احتمالی آماده کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ 9 فروردین 97، کد مطلب: 401150: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
نماینده این رژیم باید بدونه اگر هم لغو بشه ما دست از تهدید کردن شما برنمیداریم و برایتان امنیت و آرامش خاطر نمیذاریم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین