پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
وزیر خارجه با اشاره به ارتباطات فرهنگی و اقتصادی بین ایران و جمهوری خودمختار نخجوان نسبت به تقویت همکاری‌های اقتصادی با این جمهوری ابراز امیدواری کرد.
شعارسال: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در پاسخ به دعوت مقامات جمهوری خودمختار نخجوان دقایقی قبل و پس از ترک باکو وارد این جمهوری شد، در جمع خبرنگاران گفت:‌در ماه‌های گذشته بنده میزبان رئیس شورای عالی نخجوان بودم و امروز خوشحالم که به دعوت ایشان از نخجوان بازدید می‌کنم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در شرایط دشوار در کنار مردم نخجوان بوده و روابط بسیار خوبی با مردم نخجوان و با جمهوری خودمختار نخجوان داریم، خاطرنشان کرد: ارتباطات گسترده فرهنگی بین ایران و این جمهوری وجود دارد و همکاری‌های اقتصادی همواره وجود داشته و امیدوارم در این سفر علاوه بر تقویت گفت‌وگو‌ها بتوانیم همکاری‌های اقتصادی را گسترش دهیم.

ظریف روز گذشته نیز در باکو و در اجلاس میان دوره‌ای وزرای خارجه جنبش عدم تعهد شرکت کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1397 ، کدخبر: 676234 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
این جمهوری کوچک را نامش را خیلی کم تر شنیده ایم ولی همکاری های نزدیک نا با این ها بهتر است بیشتز از قبل ادامه پیدا کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین