پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: به خاطر نبود مدیریت، ارومیه امروز در موضوع سرمایه‌گذاری و گردشگری و جذب توریست دچار مشکل است و امید می‌رود با حضور استاندار جدید به عنوان یک دیپلمات در جذب سرمایه خارجی می‌تواند کارا باشد در استان این خلاء رفع شود.

شعارسال: رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: به خاطر نبود مدیریت، ارومیه امروز در موضوع سرمایه‌گذاری و گردشگری و جذب توریست دچار مشکل است و امید می‌رود با حضور استاندار جدید به عنوان یک دیپلمات در جذب سرمایه خارجی می‌تواند کارا باشد در استان این خلاء رفع شود.

محمد خالد حاتمی در بیستمین جلسه شورای شهر ارومیه افزود: با توجه به فرمایشات هوشمند مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی، بیشترین قشری که می‌تواند از این شعار حمایت نماید و نقش بسزایی داشته باشد تولید کنندگان هستند که می توانند با تولید کالای با کیفیت و خوب نقش بسیار مهم و اساسی داشته باشند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه وظیفه همه ما حمایت از کالای ایرانی است افزود: با توجه به رکود اقتصادی و مشکلات موجود در کشور ،وظیفه همه ما در جهت رفع مشکلات موجود، حمایت از کالای ایرانی است و امید می رود دستگاه‌های اجرایی در کنار مردم به این امر مهم جامه عمل بپوشانند.

خالدی گفت: موضوع بحث سرمایه گذاری و گردشگری یک موضوع بسیار مهم و اساسی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم و لذا از سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارومیه و دستگاه‌های ذیربط می‌خواهیم با نگاه کلی و ارزشی به این امر نگاه کنند.

وی گفت: تنوع فرهنگی، وجود اماکن مذهبی و تاریخی، طبیعت خدادادی و زیبایی اخلاقی که در شهر ارومیه وجود دارد در هیچ جایی موجود نیست و لذا نباید اجازه دهیم منافع شهر فدای منافع شخصی بعضی از افراد سودجو شود و از آن سوء استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امید است با همدلی و همفکری بتوانیم در راستای جذب سرمایه گذاران و گردشگران گام های موثری برداریم اظهارکرد:جذب سرمایه گذار و گردشگر از مهمترین اهداف کمیسیون سرمایه‌گذاری است و امیدوارم تا پایان سال ۹۷ شاهد اقدامات مهم و موثر در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شهر ارومیه میتواند کانال و ترمینال ارتباطی بین آسیا و اروپا باشد گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر ارومیه و هم مرز بودن با کشورها، شهر ارومیه می‌تواند این نقش را بخوبی بین آسیا و اروپا ایفا کند که متاسفانه تا به امروز نتوانسته ایم آنگونه که باید از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود و خدادادی شهر ارومیه به نحو احسن استفاده کنیم و لذا با وجدان کاری، همراهی و همدلی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود می توان از تمامی مشکلات خارج شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397، کدخبر: 97012207414، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
ارومیه این استان به این زیبایی اگر دست خارجی ها بود میتونست تموم درامد مالی خدشو در بیاره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
نباید همه مشکلات یک شهر رو در گیر گردگشری کنیم
خوب در کنار این همتی رو هم به صنعت اختصاص بدیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
معلومه با این میزان بودجه کم کار از کار نمی تونن پیش ببرن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین