پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۸۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۱
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در حین حفاری برای توسعه بخش غربی حرم، جسدی که به نظر می‌رسد مومیایی شده است را کشف کردند.

شعارسال: حسن خلیل آبادی، در خصوص کشف یک جسد مومیایی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) توضیح داد: جسدی که کشف شده، هنوز به درستی بررسی نشده است و برخی می‌گویند مومیایی شده و برخی می‌گویند، مومیایی نیست؛ در حال حاضر مسئولان آستان مقدس، به همراه کارشناسان میراث فرهنگی در حال بررسی هستند.

وی اضافه کرد: محدوده غربی حرم که محور توسعه بوده، توسط مسئولان آستان گودبرداری و حفاری شده که در این محدوده، این جسد پیدا شده است؛ با توجه به اینکه این محدوده نزدیک به مقبره رضاشاه بوده است، در نتیجه، احتمال اینکه جسد متعلق به رضاشاه باشد، وجود دارد.

خلیل‌آبادی تصریح کرد: نوع جسد و اینکه متعلق به چه کسی است، نیاز به بررسی بیشتری دارد و آنچه که در حال حاضر مطرح می‌شود، تنها در حد گمانه زنی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 3اردیبهشت1397 ، کدخبر: 383274: www.ana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
جسد کشف شده بسیار مشکوک است ؛ این جسد احتمالا برای رضا شاه پهلوی باید باشد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
این وضعیت شایعه پراکنی بالاخره باید در کشور ما سامانی پیدا کند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین