پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۴۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران، با بیان اینکه کاهش سود تسهیلات خرید مسکن زمینه‌ساز افزایش قدرت خرید متقاضیان می‌شود، اظهار کرد: کاهش نرخ سود بانکی مسکن انگیزه متقاضیان را برای خرید افزایش می‌دهد و زمینه‌ساز رونق و تولید مسکن از سوی سازندگان در بافت‌های فرسوده می‌شود.

شعارسال: وی در ادامه افزود: کاهش نرخ سود بانکی باید در آینده بسیار پایین‌تر از نرخ کنونی و به صفر درصد برسد و متقاضیان تنها نرخ کارمزد تسهیلات را پرداخت کنند.

نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران، تصریح کرد: دولت باید در درجه اول تمامی بانک‌ها را به پرداخت تسهیلات خرید مسکن تشویق کند، زیرا انحصار پرداخت تسهیلات خرید مسکن از سوی یک بانک موجب ایجاد مشکلات بسیاری در حوزه بازار مسکن می‌شود.

عقبایی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 1300 صنعت مربوط به بخش ساختمانی وجود دارد، گفت: با کاهش نرخ سود بانکی و پرداخت تنها کارمزد از سوی متقاضیان، می‌توان به رونق بازار مسکن در آینده خوشبین بود.

وی با تأکید بر اینکه تا پایان خردادماه اتفاق خاصی در حوزه مسکن رخ نخواهد داد، گفت: در تابستان شاهد رشد قیمت مسکن در شهرهای کوچک نخواهیم بود، اما در کلانشهرها افزایش قیمت مسکن را به ویژه در واحدهای کوچک‌متراژ خواهیم داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:8 اردیبهشت 97، کدخبر 6513919:، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
واقعا نامریده که این اتفاق بیفته! اونم تو این شرایط اقتصادی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین