پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۵۴۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بانک‌ها از بالا تا پایین دلالی می‌کنند، گفت: با این وضعیت بانک‌ها، کالای ایرانی حمایت نمی‌شود.
شعارسال: حمیدرضا حاجی بابایی دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در جشن هفته کارگر در همدان، با تبریک هفته کارگر و ایام شعبانیه با بیان این که در جلسه مشترک قوای سه گانه مطالب را تندتر از این گفتم، اظهار کرد: امسال سال "حمایت از کالای ایرانی" است که این سخن کارشناسی عمیق و معنای عمیقی دارد.

وی با تاکید بر این که همه آن چه باید بگوییم در نامگذاری سال نهفته است، ادامه داد: کالای ایرانی به معنی کارگر ایرانی، سرمایه‌گذار ایرانی، مصرف‌کننده ایرانی، حمایت ایرانی و حمایت همه کسانی است که در این کشور دلسوز مملکت هستند.

حاجی‌بابایی با بیان این که مطالب به علت محرمانه بودن جلسه با قوای سه‌گانه منتشر نشد، افزود: دبیر خانه کارگر استان همدان گفت: "حال کارگران خوب نیست"، درست است، حال حقوق بگیران خوب نیست!

وی افزود: اگر حال حقوق‌بگیران خوب نیست اشکالی ندارد اما بنده به رئیس جمهور گفتم آیا می‌دانید در اسفندماه کسانی بازنشسته و پاداش پایان خدمت آنها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شده است؟

وی با اشاره به این که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون حقوق ۸۳ سال یک فرد با حقوق یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: در برنامه ششم بسیار سختی کشیدیم و بنده ۸ ماه در یک اتاق در مجلس کار را بررسی کردم.

وی با بیان اینکه مصوبه متناسب‌سازی حقوق در برنامه ششم زیباترین مصوبه‌ای بود که برای کارگران مصوب شد، افزود: در برنامه ششم منابع این اقدام دیده شد.

کارفرمایان برای مبارزه با بانک به کارگر فشار می‌آورند

نماینده مردم همدان در خانه ملت با اشاره به این که اگر می‌خواهیم کالای ایرانی حمایت شود با این وضعیت بانک‌ها کالای ایرانی حمایت نمی‌شود، یادآور شد: بانک‌ها از بالا تا پایین دلالی می‌کنند و اگر کسی وام بگیرد زندگی او را فنا می‌کنند.

حاجی‌بابایی با بیان این که سرمایه‌داری که کارخانه راه انداخته برای مبارزه با بانک به کارگر فشار می‌آورد، افزود: همین باعث تعطیلی کارگاه‌ها شده و کارگر از ترس بیکاری از حقوق خود دفاع نمی‌کند.

کالای ایرانی با ۲۰ میلیارد دلار قاچاق کالا تقویت نمی‌شود

وی با تاکید بر این که در دفاع از کالای ایرانی نمی شود ارز از ۳۲۰۰ تومان به ۴۲۰۰ تومان برسد، بیان کرد: این به معنای نابودی کالای ایرانی است و کالای ایرانی با ۲۰ میلیارد دلار قاچاق کالا تقویت نمی‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به این که وقتی رهبری بر حمایت از کالای ایرانی تاکید دارند یعنی به کارگر سرمایه‌گذار و این آب و خاک توجه شده است، اظهار کرد: کارهای فراوانی در این کشور از سوی دولت و مجلس انجام می‌شود اما گیرهای ناعادلانه هم وجود دارد که باید رفع شود.

وی با اشاره به این که ایراداتی وجود دارد که کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار جوان را اذیت می‌کند، ادامه داد: هیچ اعتقادی بر این که امروز در کشور با وجود همه مشکلات و سختی‌هایی که ایجاد می‌کنند، مشکل منابع مالی داشته باشیم، ندارم.

وی با بیان این که در آمار و ارقام دقیق حرف می‌زنم، تاکید کرد: امروز بودجه عمومی دولت ۷۳۰ هزار میلیارد تومان است اما باید اقتصاد خود را پویا کنیم.

امروز خطر اشرافی گری در کشور را از خطر آمریکا بیشتر می‌دانم

حاجی‌بابایی با اشاره به این که امروز با وجود همه مسائل و مشکلات گام‌های بسیار بلندی در مسائل اقتصادی برداشته می‌شود، گفت: نمی‌دانم چه دلیلی وجود دارد که یک فردی که مسئول می‌شود ابا دارد برای اجرای عدالت گامی بردارد.

وی با بیان این که مردم اعم از کارگر، کارمند، بازاری و روستایی همه صادقانه در صحنه نظام آمدند و از کشور حمایت می‌کنند، افزود: امروز خطر اشرافی گری در کشور را از خطر آمریکا بیشتر می‌دانم.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به این که امروز بزرگترین عامل امنیت ما بعد از نیروهای نظامی، اقتصاد ما و کسانی است که با دست پینه‌زده کشور را اداره می‌کنند، تصریح کرد: در کنار هزاران کار و گام‌های مثبتی که در کشور برداشته می‌شود، اشکالاتی وجود دارد که باید بر طرف شود.

وی با بیان این که امیدواریم امسال برای بودجه سال ۹۷ موفق ترین سال را برای استان داشته باشیم، گفت: تمام مدارس کشور امسال از پول برق و آب و گاز معاف هستند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار10 اردیبهشت 97، کدخبر: 1348207 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
همه بانک ها فقط پول از مردم میگیرن و به دولت میدن یا وام میدن به مردن
سرمایه ها باید به سمت بورس بره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
بانکداری ایرانی اصلا اسلامی نیست که بخواد حمایت کننده هم باشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
بانکداری اسلامی به اسم فقط در ایران وجود دارد و در این زمینه هیچ پیشرفتی در ایران حاصل نشده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین