پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
وزیر انرژی فدراسیون روسیه با تاکید بر اینکه در دوران تحریم سطح تولید نفت ایران کاهش یافته بود، گفت: افزایش تولید نفت، حق ایران است.
شعار سال: این پرسش که آیا حق ایران است که از اجرای طرح فریز نفتی با توجه به شرایط تحریم های گذشته مستثنی شود؟ گفت: امروز با وزیر نفت ایران درباره اجرای طرح فریز نفتی دیدار و مذاکرات متعددی کردیم و شرایط بازار نفت را مورد بررسی قرار دادیم.

وزیر انرژی فدراسیون روسیه با تاکید بر اینکه هم اکنون بازار جهانی نفت در شرایط متلاطمی به سر می برد، افزود: در طول یک‌ونیم سال اخیر با کاهش قیمت نفت خام روبرو بوده ایم و از اینرو، تولیدکنندگان اصلی نفت باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

این عضو کابینه دولت روسیه با تاکید بر اینکه در دوران تحریم سطح تولید نفت خام ایران کاهش یافته است، اظهارداشت: موضع و سیاست فعلی ایران افزایش تولید نفت است که آن را درک می کنیم. نواک با اشاره به چارچوب هماهنگی های کشورهای عضو اوپک و غیر عضو اوپک تاکید کرد: باید در چارچوب این همکاری ها و هماهنگی ها بین اوپکی ها و غیراوپکی ها به توافق برسیم که افزایش تولید نفت حق ایران است.

این مقام ارشد روس، تاکید کرد: به عبارت دیگر ایران حق دارد که یک راه خاص و منحصربه‌فرد خود را داشته باشد و برای افزایش تولید نفت خام اقدام کند. نواک همچنین با اشاره به مذاکرات انجام شده امروز با وزیر نفت ایران به منظور توسعه و بهره‌برداری میادین نفت و گاز تایید کرد: در کنار توسعه میادین، سوآپ، LNG و قراردادهای جدید نفتی از دیگر محورهای مذاکرات با وزیر نفت ایران بوده است.

وزیر انرژی روسیه با اشاره به توافق رهبران دو کشور برای توسعه و همکاری های مشترک شرکت های نفت و گاز ایران و روسیه خاطرنشان کرد: هنوز شرایط قراردادهای نفتی ایران نهایی نشده، با این وجود در آینده همکاری های دو جانبه دو کشور در حوزه نفت، گاز و انرژی توسعه می‌یابد.

با اندکی تلخیص و اضافات، بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1394، کد مطلب: 3580297 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین