پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
وزیر نفت از ادامه مذاکره ایران و ترکمنستان برای حل مشکلات بین ۲ کشور در حوزه گاز خبر داد و افزود: با توجه به تاکید رؤسای جمهوری ایران و ترکمنستان قرار است همکاری میان ۲ کشور با نظر مثبت ادامه یابد.
شعارسال: بیژن زنگنه صبح امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه) پس از دیدار با رشید مردوف، وزیرامور خارجه ترکمنستان به خبرنگاران گفت: مذاکرات مفصلی درباره همکاری‌های ایران و ترکمنستان در حوزه گاز و نفت انجام شده است.

وی با بیان این که قرار است همکاری ۲ کشور با توجه به تاکید رؤسای جمهوری ایران و ترکمنستان با نظر مثبت ادامه یابد، افزود: مذاکرات میان هیئت ایرانی و ترکمنستانی در سطح کارشناسی ادامه خواهد داشت تا بتوانیم روابط را در همه زمینه‌‌ها توسعه دهیم.

زنگنه با یادآوری این که سوآپ گاز ترکمنستان به آذربایجان از طریق ایران اوایل امسال از سرگرفته شد، تصریح کرد: ایران آمادگی همکاری با ترکمنستان در بخش‌های مختلف انرژی را دارد.

به گفته وزیر نفت، ایران و ترکمنستان می‌توانند گام‌های بزرگی برای گسترش همکاری میان ۲ کشور بردارند که به نفع هردو باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری شانا، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت 1397 ، کدخبر: ۲۸۲۸۲۹ ،www.shana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
تازه دولت به این فکر افتاده که باید هوای همسایه های خودش رو داشته باشه
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
باید به این کشور ها از لحاظ تکنولوژی هم صادرات داشته باشیم
ا.ف75
ناشناس
Norway
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
اخر اینا بعد از این همه مدت پی بردن که باید دم همین کشور هارو ببینن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین