پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
مگر امکان دارد که در یک شهر حجم بالایی از درختان بدون هماهنگی با فرماندار یا شهردار آن شهر و توسط اعضای شورای شهر قطع گردد

شعار سال: روز گذشته تصاویر ارسالی کاربران از سیاهکل حکایت از آن داشت که تعداد زیادی از درختان خیابان امام (ره) سیاهکل به دلایلی نامشخص قطع‌شده است!

پس از این ماجرا فرماندار سیاهکل ضمن ابراز بی‌اطلاعی از این موضوع اعلام کرد حتماً پیگیر این موضوع خواهد بود و با متخلفین برخورد قاطعانه انجام خواهد داد.

در ادامه نیز طبق پیگیری‌های فعالین زیست‌محیطی شهر سیاهکل و تماس با شهردار سیاهکل، وی اعلام کرد شهرداری در مورد قطع درختان اقدام نکرده است و اعضای شورای شهر با هماهنگی شرکتی در خارج از شهر سیاهکل این عمل را انجام داده‌اند!!

ادعایی عجیب که سؤالات بسیاری را ایجاد می‌کند! مگر امکان دارد که در یک شهر حجم بالایی از درختان بدون هماهنگی با فرماندار یا شهردار آن شهر و توسط اعضای شورای شهر قطع گردد؟! آیا امکان دارد که یک شهر تا به این حد بی‌حساب‌وکتاب باشد؟

در پایان امید است با ورود دادستانی محترم به این موضوع، هرچه سریع‌تر در مقابل چنین رفتارهای عجیبی ایستادگی لازم صورت گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی سپید خبر ، تاریخ انتشار 26 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۴۷۴۳، www.sepidkhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
بله ؛ وقتی بالا دستی ها بی حساب کتاب بیایند این مشکلات هم هست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین