پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای تاکید کرد :شهروندان محترمی که در دو هفته اخیر در محدوده طرح ترافیک تردد داشته و تاکنون حساب شهروندی خود را در سامانه «تهران من» شارژ نکرده‌اند، تنها تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به شارژ حساب برای محاسبه و پرداخت عوارض اقدام کنند و پس از آن تاریخ، علاوه بر پرداخت عوارض تردد، جریمه هم به حساب ایشان منظور خواهد شد.

شعار سال: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای تاکید کرد :شهروندان محترمی که در دو هفته اخیر در محدوده طرح ترافیک تردد داشته و تاکنون حساب شهروندی خود را در سامانه «تهران من» شارژ نکرده‌اند، تنها تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به شارژ حساب برای محاسبه و پرداخت عوارض اقدام کنند و پس از آن تاریخ، علاوه بر پرداخت عوارض تردد، جریمه هم به حساب ایشان منظور خواهد شد.

'گفتنی است در سال جاری، عموم شهروندانی که قصد دارند با خودروی شخصی در محدوده طرح ترافیک تردد کنند، باید قبل از اولین ورود، شخص و خودرو را در سامانهhttps://my.tehran.ir ثبت نام کنند. اطلاعات مورد نیاز شامل مشخصات مندرج بر روی کارت ملی، سند مالکیت خودرو و نیز بارگذاری تصویر آنها در وبسایت مذکور است.

بر اساس اطلاعیه شماره دو این سازمان در پنل اصلی سایت، امکان ورود مشخصات یک یا چند خودرو و شارژ حساب شهروندی وجود دارد. در این مرحله، کاربران میتوانند حساب شهروندی خود را به میزان دلخواه شارژ کنند تا از مبالغ آن برای خرید روزانه طرح ترافیک برای هر یک از خودروهای خود استفاده کنند. این مبالغ در حساب شهروندی افراد باقی میماند و صرفا پس از تردد خودرو در محدوده 3طرح ترافیک، بسته به تعرفه و شرایط تردد )ساعات اوج یا غیر اوج و دارا بودن یا نبودن معاینه فنی برتر(، هزینه طرح ترافیک آن روز محاسبه و از حساب کسر میشود و مانده آن برای روزهای بعد استفاده میشود.

پس از یک بار ثبتنام و افزودن اطالعات خودروو شارژ ابتدایی حساب شهروندی، تنها کاری که شهروندان برای ورود به محدوده طرح ترافیک باید

انجام دهند، خرید مجوز روزانه قبل از ورود به محدوده است. فایل مربوط به روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، در بامداد روز جمعه قبل باز خواهد شد و شهروندان میتوانند هر تعداد از روزهای هفته را که قصد ورود به محدوده طرح دارند، از طریق سامانه ir.tehran.my خریداری یا به عبارتی رزرو کنند. این کار در روزهای بعد نیز ممکن است و این امکان تا روز چهارشنبه برقرار خواهد بود. در طول روز پنجشنبه، محدودیت طرح ترافیک وجود ندارد و ورود به محدوده آزاد است..

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 30 اردیبهشت 97، کدمطلب3970230076، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
واقعا این طرح ها رو با جدیت پیگیری میکنید که تهش چی بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین