پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۷۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹
وزیر نفت ضمن مثبت ارزیابی کردن سفر ظریف و تیم اقتصادی همراه وی به هندتصریح کرد: بر اساس این سفر بنابود تنگناها در حوزه فروش نفت به هند کاهش یابد.
شعارسال: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت کشورمان درخصوص سفر معاونین وزرای نفت به همراه تیم اقتصادی اعزامی به هند به سرپرستی محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان و رایزنی‌های نفتی صورت گرفته در این سفر گفت: دستاوردهای ظریف و هیئت همراه اقتصادی از سفر به هند را بسیار مثبت و راهگشا ارزیابی می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این سفر گشایش‌هائی هم در حوزه فروش نفت ایران داشته است یا نه؟ گفت:این سفر قرار نبود گشایشی در حوزه نفت داشته باشد، بلکه بنابود از ایجاد تنگنا جلوگیری کند. که به لطف خداوند تا الان همه چیز مثبت بوده است.

گفتنی است: وزیر امور خارجه کشورمان در صدر هیاتی سیاسی - اقتصادی سفری دو روزه به دهلی‌نو داشت که دیدار با همتای هندی و سایر مقامات آن کشور، رایزنی در خصوص روابط دو جانبه و تلاش برای افزایش مراودات تجاری اقتصادی میان تهران و دهلی نو از جمله دستورکارهای وزیر امور خارجه در این سفرمحسوب می‌شود.

شایان ذکر است بهرام قاسمی سخنگوی وزارتخارجه درخصوص این سفر و در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، ذکر این نکته را ضروری دانسته بود که مقامات دو کشور ایران و هند به طور منظم و مستمر ضمن دیدار و تبادل نظر پیرامون مسائل مورد علاقه دو کشور با یکدیگر به رایزنی می پردازند و طی ماه های اخیر رئیس جمهور کشورمان نیز از کشورهند بازدیدی رسمی به عمل آورد.

وی اضافه کرد: بااین حساب به نظر می رسد که در سفری که توسط وزیر امور خارجه و هیئت همراه صورت می گیرد برخی تفاهمات صورت گرفته توسط روسای جمهور دو دولت مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1397 ، کدخبر: 688606 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
الان تو این اوضاع داغون در جهان باید هرطور شده هوای این کشور هارو داشته باشیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
ایران و هند بعید میدونم مانند قبل بتونند مبادلات تجاری خودشون رو همون قدر حفظ بکنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین