پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۳۲۸۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد مصوبه اخیر وزارت صمت را در راستای مقابله با تحریم‌ها و حمایت از صنایع و تولید داخلی دانست.

شعار سال: محمد آزاد گفت: این ابلاغیه به منظور کنترل صادرات مواد اولیه اخذ شده و با توجه به شرایط کنونی اقتصاد، دریافت گواهی مبدا باید در اولویت قرار گرفته شود.

آزاد همچنین با تشریح مزایایی این مصوبه گفت: با اجرای این مصوبه در وهله نخست، نیاز سنجی داخلی قبل از صادرات انجام و این مسئله مشخص می‌شود که آیا صنایع داخلی به این کالا نیاز داشته یا اینکه مازاد نیاز داخلی صادر می شود.

وی افزود: در صورت نیاز صنایع داخلی، اولویت با تولیدکنندگان داخلی بوده و درغیر این صورت، مقصد کالای صادر شده مشخص می‌شود.

شایان ذکر است، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه‌ای به رئیس گمرک کشور، صادرات فولاد را منوط به تعیین گواهی مبدا کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 15 خرداد 97، کد مطلب: 177203، www.boursenews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین