پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۲۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
براساس تازه‌ترین آمار و ارقامی که منتشر شده است، دانشجویان انگلیس رکورددار ترک تحصیل و نیمه رها کردن دانشگاه در سطح جهان هستند.
شعارسال:براساس تازه‌ترین آماری که منتشر شده است، دانشجویان انگلیس رکورددار ترک تحصیل و نیمه رها کردن دانشگاه در سطح جهان هستند.

به گفته مقامات تحصیلی و دانشگاهی انگلیس، شمار دانشجویانی که تحصیلات دانشگاه را نیمه رها می‌کنند، در مدت 5 سال گذشته به بالاترین حد خود رسیده است.

رسانه‌های انگلیس به نقل از مقامات این کشور گزارش داده‌اند، نرخ بالای ترک تحصیل میان دانشجویان در حالی رو به افزایش است که بودجه‌های کلانی برای کمک به تحصیل و فراهم کردن شرایط فارغ‌التحصیلی آنها اختصاص یافته است.

مقامات وزارت علوم انگلیس می‌گویند:‌ «تنها در سال تحصیلی گذشته 725.2 میلیون پوند بودجه برای حمایت از دانشجویان محروم اختصاص یافت؛ اما با این وجود بسیاری از آنها در سال دوم تحصیلی، دانشگاه را ترک کردند».

براساس بررسی‌های صورت گرفته، مواد مخدر، الکل و جرایم ناشی از سلاح سرد مهم‌ترین دلیل نیمه رها کردن تحصیلات دانشجویان انگلیسی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 15خرداد97، کد خبر: 13970312000617 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
در ایران رشته های مهندسی هستند بیشتر
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین