پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۳۲۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 28 هزار نفر در دوره های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی ثبت نام کردند.
شعارسال: حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۹۷ که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می گیرد، از یکشنبه ۶ خرداد ۹۷ آغاز شده است و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ۲۰ خرداد فرصت شرکت در این دوره ها را دارند.

وی افزود: پذیرش در ۴۲ رشته کاردانی نظام جدید بدون آزمون است و تاکنون ۲۸ هزار و ۱۶۳ نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۷ شامل مقررات و ضوابط رشته های مربوطه در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان واجد شرایط می توانند منحصرا در یک رشته امتحانی متناسب با رشته تحصیلی دیپلم خود و بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، متقاضی ثبت نام شوند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:7 1خرداد 1397 ، کدخبر: 13970317000322 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
این کاردانی ها برای آینده شغلی افراد مزیت های خیلی بیشتری را دارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین