پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
نایب رئیس خانه احزاب در خصوص متأثر شدن مشارکت مردم در تصمیم‌های سیاسی از توسعه احزاب، اظهار داشت: توسعه و تشکیل احزاب در مسائل سیاسی و اجتماعی تاثیرگذار است.

شعار سال: قدرتعلی حشمتیان افزود: در کشورهایی که به احزاب توجه می‌شود و احزاب حرف اول را می‌زنند، رشد کشورها به طور قابل ملاحظه‌ای رشد می‌کند.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان تصریح کرد: اگر در کشور ما احزاب جایگاه واقعی خود را پیدا کنند، مردم به احزاب رأی دهند و قانونی برای رفع مشکلات حوزه احزاب تصویب شود، آینده روشنی برای کشور شاهد خواهیم بود.

نایب رئیس خانه احزاب با بیان اینکه توسعه احزاب در کشور منجر به حل بسیاری از مشکلات در کشور خواهد شد، تاکید کرد: توسعه احزاب به مشارکت مردم در تصمیم‌های سیاسی و اجتماعی موثر است چرا که احزاب در کشور ما متشکل از مردم هستند.

حشمتیان خاطر نشان کرد: در آینده نه چندان دور مردم به این نتیجه خواهند رسید که با توسعه احزاب، کشور از جهات مختلف رشد خواهد یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تحلیلی ایران (خبر آنلاین)، تاريخ انتشار: 13 فروردین 1395، کد خبر 522981،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین