پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌‎ عمومی گفت: ایجاد فضای تحرک و نشاط یکی از وظایف روابط‌عمومی‌ها در کشور است.

شعار سال:از جنوب استان تهران به‌ نقل از ستاد خبری ستاد برگزاری هفته روابط‌ عمومی،سیدغلامرضاکاظمی‌دیناناظهار کرد: لزوم توجه به نقش روابط‌عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی این نهاد در همراهی با سایر بخش‌های سازمان و ترغیب مدیران و کارکنان در روی آوردن به ورزش و ایجاد فضای تحرک و نشاط می‌تواند به عنوان یکی از وظایف این نهاد تاثیرگذار در کشور محسوب شود.

وی افزود: امروزه وجود فضای تحرک و نشاط در دستگاه‌های اجرایی از نیازهای اصلی یک سازمان محسوب می‌شود و به واسطه انجام برخی امور ورزشی شاهد شکوفایی این فضا در برخی از سازمان‌ها و نهادها هستیم که امیدواریم بتوانیم با افزایش برخی از فعالیت‌های روابط‌عمومی و همکاری با سایر بخش‌ها، شاهد روزی باشیم که این امر در همه سازمان‌ها نهادینه شده و کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور به ورزش کردن که علاوه بر سلامت جسم و روح موجب افزایش کارآیی کارکنان و رضایت‌مندی مراجعان آن‌ها خواهد شد، روی بیاورند.

این مسئول که به‌مناسبت در پیش بودن چهارمین هفته روابط‌عمومی سخن می‌گفت، ادامه داد: ورزش از جمله عواملی است که منجر به رشد اجتماعی و تقویت روابط اجتماعی می‌شود و ایجاد حس رقابت سالم از طریق برگزاری مسابقات ورزشی می‌تواند باعث بروز تغییراتی همچون تغییر نگرش‌ها، دیدگاه‌ها، روابط انسانی، کارآیی‌ اجتماعی و... شود که این امر نتایجی پربار و ارزشمندی را برای یک سازمان در بر خواهد داشت.

کاظمی‌دیناندر خصوص فعالیت‌های ورزشی صورت پذیرفته در این ستاد افزود: برگزاری دو دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط‌عمومی‌ها، گردهمایی و کوهپیمایی فعالان روابط‌عمومی در سال‌های گذشته در طول برگزاری هفته روابط‌عمومی از جمله فعالیت‌های صورت پذیرفته در این بخش است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌پذیرفته در تلاش هستیم تا در سال جاری بتوانیم علاوه بر برگزاری مسابقات رشته‌های دیگر در بخش آقایان، نسبت به برگزاری مسابقاتی در بخش بانوان نیز اقدام کنیم.

وی در پایان برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط‌عمومی‌ها را به عنوان نخستین برنامه این ستاد در سال جاری عنوان کرد و گفت: سومین دوره این مسابقات در دهه اول اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز می‌شود و مراسم اختتامیه آن همزمان با یکی از روز‌های هفته روابط‌عمومی در اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، سومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط‌عمومی‌ها یادواره شهید تقی ارغوانی نخستین شهید مدافع حرم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 فروردین 1395، کد مطلب: - : آدرس سایت: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین