پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش منطقی قیمت خرید شیر و فرآورده‌های لبنی در هفته آینده خبر داد.
شعار سال: معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش منطقی قیمت خرید شیر و فرآورده‌های لبنی در هفته آینده خبر داد.

 مرتضی رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در اولین جشنواره تولید شیر شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه تولید شیر انجام‌شده است، در این حوزه مهم به مرحله صادرات رسیده ایم.

وی در ادامه با اشاره به بهبود وضعیت بازار داخلی محصولات کشاورزی و لبنی، گفت: رسانه‌ها باید در نهادینه شدن مصرف شیر به کمک ما بیایند.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر لزوم آگاه‌سازی اهمیت مصرف شیر در جامعه، گفت: در تولید محصولاتی از قبیل جو، سویا و ذرت محدودیتی وجود ندارد.

رضایی در بخش دیگری با اشاره به اینکه دولت تلاش می‌کند تا از نوسانات قیمت جلوگیری شود، گفت: مجموعه صندوق حمایت از دام باید راه‌اندازی و از این طریق به دام‌پروران کمک شود.

وی بابیان اینکه باید برای تأمین نهاده‌های کشاورزی برنامه‌ریزی شود، گفت: نهاده‌های کشاورزی برای تغذیه  دام‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، کشاورزان برای تولید این نهاده‌ها باید اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی به صنعت گاو شیری که یکی از بزرگ‌ترین صنایع کشور است اشاره کرد و گفت: باید نقاط قوت در این صنعت تقویت شود.

رضایی از افزایش منطقی قیمت خرید  شیر و فراورده‌های لبنی در هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: این موضوع در کارگروه تنظیم بازار مطرح و تا هفته آینده اعلام می‌شود.

وی بابیان اینکه قیمت نهاده‌ها در حال حاضر حبابی است، گفت: دولت به‌طور کامل آمادگی تأمین سفارش‌های کنجاله سویا با ارز ۳ هزار و ۸۰۰ تومانی را دارد.

معاون وزیر کشاورزی همچنین با تأکید بر لزوم تأمین نهاده‌ها توسط تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی، گفت: درصورتی‌که این مهم محقق نشود نوسانات قیمت ارز فعالیت دام‌پروری‌ها را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1397، کدخبر: 4325920 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
قبل از اینکه تو بگی افزایش پیدا کرده بود جناب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
این افزایش چگونه منطقیه در حالی که هیچ منطقی به مدیران افزایش حقوق کارگران رو دیکته نمیکنه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین