پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۱۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
در صورتی‌که قرارداد مشمولان قانون کار، سالانه تمدید شود، مصداق پایان کار نداشته و پرداخت سالانه به‌عنوان مزایای پایان کار به آنان، موضوعیت ندارد.
شعارسال: در صورتی که قرارداد مشمولان قانون کار، سالانه تمدید شود، مصداق پایان کار نداشته و پرداخت سالانه به عنوان مزایای پایان کار به آنان، موضوعیت ندارد.

یک نهاد مسئول دولتی با ارسال بخشنامه‌ای برای تعدادی از ادارات تاکید کرده با توجه به این که کارگران و کارمندان مشمول قانون کار در دستگاه‌های اجرایی، طبق ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت گرفته می‌شوند و در این ماده به خاتمه قرارداد کار معین اشاره شده، بنابراین در صورت اتمام قرارداد کار به صورت دایمی، مشمولان قانون کار از حقوق و مزایای پایان کار بهره‌مند می‌شوند، اما در صورتی که قرارداد این گونه کارکنان، سالانه تمدید شود، مصداق پایان کار نداشته و پرداخت سالانه به عنوان مزایای پایان کار به آنان، موضوعیت ندارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 5 تیر1397 ، کدخبر:1379040 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
کی داده و کی گرفته؟
ناشناس
Germany
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
هرجور شده باید از مزایا بزنن که پول و جیب مدیرا و آقازده ها بمونه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
عیدی که میگیرن؟ نکنه بیان قبل از عید قرارداد رو فسخ کنن و حق و حقوق مردم رو ندن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین