پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
با توجه به توصیه‌ای از امام حسن مجتبی(ع)، می‌توان به این نتیجه رسید که اقدامی وجود دارد که از هر دعایی کارساز‌تر است
شعارسال:با توجه به توصیه‌ای از امام حسن مجتبی(ع)، می‌توان به این نتیجه رسید که اقدامی وجود دارد که از هر دعایی کارساز‌تر است.

روایتی از امام حسن مجتبی(ع) نقل شده که اشخاصی برای رفع مشکلاتی چون بحران آب و خشکسالی،بچه دار نشدن، فقر و غیره نزد ایشان آمدند و هر کدام برای حل این مسائل دعایی طلب کردند اما امام به همگی آنها تنها یک راهکار ارائه داد که از هر دعایی برای مورد رحمت خداوند قرار گرفتن و برآورده شدن حاجاتشان به گفته ایشان موثرتر بود.

همانطور که می دانید مشکلات محدود به زمان و یا عصری خاص نبوده و همیشه در هر نسلی انسان ها با معضلاتی در زندگی خود همراه هستند و بدون شک این راهکار که توسط امام حسن مجتبی(ع) مطرح شده برای ما نیز در این روزگار بسیار کارساز خواهد بود زیرا توصیه‌های امامان تاریخ انقضا نداشته و از قرن‌ها پیش تا ابد موثر هستند. از این رو توضیحاتی که حجت الاسلام و المسلمین بهشتی راجع به این موضوع ارائه می‌دهد را در ادامه می شنویم.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار 5تیر 97، کد خبر: 6576841،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین