پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به فعالیت 1200 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی در مدارس، گفت: در غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مهم‌ترین رویکرد ما، مهارت‌آموزی و تولید است که در این زمینه هنرستان‌ها نقش محوری به عهده دارند.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به فعالیت 1200 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی در مدارس، گفت: در غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مهم‌ترین رویکرد ما، مهارت‌آموزی و تولید است که در این زمینه هنرستان‌ها نقش محوری به عهده دارند.

«مهدی حاجتی» با اشاره به غنی‌سازی اوقاف فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان، اظهار کرد: آموزش و پرورش با همان شعار همیشگی شهید رجایی مبنی بر این‌که «مدرسه تعطیل می‌شود اما تربیت تعطیل نمی‌شود» به دنبال بهبود و غنی‌سازی اوقاف فراغت است، در این راستا کانون‌های فرهنگی، ورزشی و تربیتی با رویکرد مهارتی به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌پردازند.

وی با بیان این‌که تابستان فرصت مناسبی است تا از طریق مشارکت داوطلبانه دانش‌آموزان و با برنامه‌های سازنده، پویا و سرگرم‌کننده اوقات فراغت به بهترین شکل غنی‌سازی شود، افزود: امسال در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مهم‌ترین رویکرد ما، مهارت‌آموزی و تولید است که در این زمینه هنرستان‌ها نقش محوری به عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود 110 هزار دانش‌آموز گیلانی از برنامه‌های 1200 پایگاه غنی‌سازی در اوقات فراغت تابستان 97 بهره‌مند شوند.

حاجتی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در کانون‌های ورزشی، پژوهش‌سراها، اردوهای طرح هجرت، اردوهای جهادی با رویکرد مهارتی هم‌چنین سفرهای تفریحی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت نسل جوان، خاطرنشان کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ضروری است همه دستگاه‌های فرهنگی استان به کمک آموزش و پرورش بشتابند تا بتوانیم برنامه‌های مصوب را با بهترین کیفیت به دانش‌آموزان ارائه کنیم.

109 هزار دانش‌آموز گیلانی سال گذشته در برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش شرکت کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 6 تیر 1397، کدخبر: 97040603054 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
اگر واقعا بر اساس یک اسلوب خاص دنباله گیری و اجرا شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین