پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
آیین نامه مهم و ۱۴ ماده ایی نرخ خوراک پالایشگاه‌ها و پتروشیمی ها توسط معاون اول رئیس جمهور به دو وزارتخانه اقتصاد و نفت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.

شعار سال: درحالی طی هفته های گذشته زمزمه هایی مبنی بر افزایش تخفیف نرخ خوراک پالایشگاه ها از پنج به 10 درصد مطرح و با توضیحات یک مقام مسئول رد شده بود که اسحاق جهانگیری آیین نامه اجرایی ماده یک قانون الحاق برخی مواد به قانون تظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) را ابلاغ کرد.

این آیین نامه 14 ماده ایی که 19 مرداد به دو وزارتخانه اقتصاد و نفت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده، مربوط به نرخ خوراک پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و مانند متن قبلی و قانونی است که به عقیده عده ایی ، اجرا نمی شود و تاکنون باعث فع ابهامات شرکت های این دو گروه نشده است. همچنین در این آیین نامه مرجع اختلافات وزارت نفت تعیین شده که همان منتقدین براین باورند وزارت نفت نمی تواند مرجعی برای قضاوت باشد.

طبق ماده 3 ، نرخ خوراک پالایشگاه و پتروشیمی ها اعم از خصوصی و دولتی بر مبنای 95 درصد متوسط محموله های صادراتی نفت مشابه در یک ماه شمسی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بورس پرس، تاریخ 23 مرداد 95، کد مطلب: 31908: www.boursepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین