پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۵۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
فرماندار ویژه کرج با تاکید بر اینکه حق و حقوق دست‌فروشان در حادثه بازارچه «پونه» پیگیری می‌شود، از تشکیل جلسه برای بررسی این حادثه خبر داد.

شعار سال: سیروس شفقی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی بازارچه دست‌فروشان کرج، اظهار کرد: علت حادثه به‌صورت کارشناسی در دست بررسی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در شهرداری کرج پیرامون این حادثه، گفت: این جلسه امروز برگزار و وضعیت دست‌فروشان بررسی می‌شود.

فرماندار ویژه کرج با اشاره به وسایل قابل اشتعال در این بازارچه ازجمله سقف‌های کاذب، گفت: این مسئله باعث گسترش آتش شده است.

شفقی در بخش دیگری به حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه اشاره کرد و گفت: حضور نیروها برای حفظ و حراست از جان و مال مردم بوده است.

وی با اشاره به‌حق و حقوق دست‌فروشان، گفت: از حق‌وحقوق این عزیزان صیانت و پیگیری وضعیت آن‌ها در دستور کار است.

فرماندار ویژه کرج با تأکید بر اینکه اوضاع در کنترل است، گفت: مشکل امنیتی وجود ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 11 تیر 97، کدمطلب: 4336459، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
واقعا نمیدونم چرا دوستان زودتر از کشور های دیگه میتونن تشخیص بدن علت حادثه چی بوده ولی برای داخل کشور باید جلسه بذارن بعد از مدت ها تا متوجه بشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
بررسی تنها کافی نیست باید در زمینه حمایت ازشون عمل صورت بگیره
ن.ف84
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین