پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
هیات گفت‌وگو کننده دولت سوریه در مذاکرات ژنو می‌گوید، دور بعدی مذاکرات با معارضان به صورت مستقیم و رو در رو برگزار نمی‌شود.

شعار سال: دور بعدی مذاکرات صلح سوریه 11 آوریل (23 فروردین) برگزار خواهد شد. هیات معارضان سوری، پیشتر از آمادگی خود برای اجرای مذاکرات با هیات دولت به صورت مستقیم، اعلام کردند.

این در حالی‌ است که روزنامه «الوطن» سوریه، امروز در گزارشی به نقل از «محمد خیر احمد العکام» از اعضای هیات دولت سوریه در مذاکرات ژنو نوشت، «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه خواهان «عملیات انتقالی امن» در کشور است.

العکام گفت: دور بعدی مذاکرات در ژنو هرگز به صورت مستقیم نخواهد بود و دلیل این امر به «وجود دشواری‌هایی در یکپارچه شدن رویکرد هیات معارضان برمی‌گردد که در ساختارش دچار مشکل هستند

در حالی‌که هیات معارضان بر اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت در ارتباط با هیات دولت انتقالی که از اختیارات اجرایی کامل برخوردار باشد، اصرار دارد، ولی دولت سوریه بر تشکیل دولت وحدت ملی و مبارزه با تروریسم تأکید می‌کند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395، کد مطلب: 1042017:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین