پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۹۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش ۱۰ هزار تنی برداشت گندم در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

شعارسال: کریم ذوالفقاری  با بیان این که در کشور ۹۰ رقم گندم تولید می شود، افزود: انتخاب نوع گندم مناسب برای یک مزرعه باتوجه به شرایط جوی و کم آب بر بودن بذر انجام می شود.

وی گفت: از زمان آغاز برداشت گندم از مزارع استان تهران تاکنون ۷۳ هزار تن گندم برداشت شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش ۱۰ هزار تنی برداشت گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این افزایش برداشت را علی رغم طوفان ریزش محصول در استان تهران شاهد هستیم، که نشان از فعالیت مضاعف کشاورزان منطقه دارد.

ذوالفقاری با بیان این که منابع آبی در وضعیت بحرانی قرار دارد، افزود: باید با اجرای سامانه های آبیاری نوین در جهت افزایش بهره وری مزارع گام برداریم، که در این راستا تاکنون ۵۰ هزار هکتار از ۱۷۰ هزار هکتار از مزارع استان تهران به سامانه های نوین آبیاری مجهز شده اند.

وی در خصوص میزان خرید گندم در ۴ سیلوی جنوب شرق استان تهران نیز گفت: تاکنون بیش از ۵۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان جنوب شرق استان تهران خریداری شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران کیفیت محصول گندم جنوب شرق استان تهران در سال زراعی جاری را بهتر از سال گذشته دانست گفت: میزان سن زدگی در سال های اخیر در کم ترین مقدار خود بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17تیر1397، کدخبر: 4324043: www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
این خبر بسیار خوبیه , میتونیم به این موضوع امیدوار باشیم که داریم به خودکفایی در این حوزه میرسیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین