پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
شورای شهر رشت که این روزها برگزاری جلسات غیرعلنی آن نقل محافل خبری است به‌دنبال ساخت بنایی با هزینه ۳۲۵ میلیارد ریال برای برگزاری جلسات شوراست.

شعار سال: مدت‌ها است که بحث تغییر مکان برگزاری جلسات شورای شهر رشت در جلسات این شورا مطرح می‌شود و این سئوال مطرح است که این بنای جدید چگونه و چه زمانی آماده می‌شود.

بنابر اطلاعات میدانی به‌دست آمده رئیس شورای شهر رشت به‌دنبال اجرای طرحی است که طی آن قرار است بنای شورای شهر به ساختمان مرکزی شهرداری در خیابان سعدی منتقل شود.

شورای شهر رشت در مجموع 30 پرسنل و 11 عضو دارد و در وهله نخست مشخص است که بنایی که هم‌اکنون 310 نفر در آن مشغول به کار هستند برای این مجموعه بسیار بزرگ است.

اجرای این طرح که تصاویر آن در فیلم این گزارش موجود است325 میلیاردرسال برآورد شده که تجربه نشان می‌دهد این هزینه قطعاً افزایش پیدا می‌کند.

اما واقعاً مشکلات شهر رشت و مردم با ایجاد یک ساختمان اشرافی برای شورایی که غیرعلنی برگزار شدن جلساتش نقل محافل است برطرف می‌شود؟

زمانی که در میان مردم حضور پیدا کردیم آن‌ها حتی تصور اینکه این ساختمان قرار است در رشت بنا شود را نداشتند؛ عموم مردم از اجرای این طرح ناراضی بودند.

اعضای شورای شهر رشت باید پاسخگوی افکار عمومی باشند که آیا ساخت این ساختمان برای جلساتشان مهم‌تر است یا ساخت سرویس بهداشتی عمومی در شهر و تعمیرات سنگ‌فرش‌های پیاده راه؟

بهتر نیست مسئولانشورای شهر رشت به‌جای انجام اقدامات نمایشی و آمادگی برای شرکت در انتخابات مجلس و همچنین سفر به روسیه برای تماشای جام جهانی قدری هم وقت خود را به رفع مشکلات مردم اختصاص دهند.

کاش اعضای شورای شهر رشت که ادعای ولایتمداری داشته و در هر محلی ارتباطاتشان با شهدا را جار می‌زنند قدری به فرمایش مقام معظم رهبری توجه می‌کردند که امروز "مردم گله‌مندند".



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تنسیم، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 1770542: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین