پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
وزیر نیرو با اشاره به برخی اظهارات در خصوص کاهش حقابه استان اردبیل از رود ارس تاکید کرد که سهم هیچ یک از استان‌های شمالی کشور از رود ارس تغییر یا کاهش نیافته است.

شعار سال: رضا اردکانیان پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید پروژه شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین اضافه کرد: البته در صورت کاهش آب رود ارس، سهم همه استان های ذینفع به نسبت تساوی کاهش می یابد.

وی با اشاره به کمبود شدید آب در کشور تصریح کرد: با وجود رود ارس که نعمت بزرگی برای کشور است، منطقی نیست استان های شمالی از بحران حرف بزنند.

وزیر نیرو یادآور شد: وجود رود ارس هم برای استان های شمالی کشور و هم برای کل کشور یک فرصت ممتاز است و باید از این ظرفیت در راستای توسعه بهره گرفت.

وی در بیان علل کمبود آب در کشور طی سال های اخیر متذکر شد: کاهش بارندگی و تغییر اقلیم دلیل اصلی کمبود آب در کشور بوده و این شرایط بی شک نیازمند مدیریت صحیح در حوزه مصرف است.

اردکانیان اجرای پروژه بزرگ شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین را یکی از برنامه های مدیریتی صحیح در این حوزه برشمرد و با ارزیابی مطلوب از روند پیشرفت این پروژه تاکید کرد که این طرح باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

گفتنی است وزیر نیرو به منظور بازدید از پروژه های ملی در دست اجرای حوزه آب و بررسی مشکلات این طرح ها به استان اردبیل سفر کرده است.

بهره برداری از پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلو گرمی، بازدید از سد عمارت گرمی و احمد بیگلو مشگین شهر، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب نیر و سد گیوی، تشکیل جلسات با مقامات استانی و وزارتی و دیدار با امام جمعه از دیگر برنامه های وزیر نیرو طی امروز و فردا است

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 تیر 97، کد مطلب: 4344328: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
واقعا یکی از اساسی ترین دغدغه های مردم این شده بود که ایا واقعا حق ابه کاهش پیدا کرده یا نه که خب اقای وزیر نیرو مارو اروم کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
نباید این اتفاق بیوفته مردم بشدت نیاز مند به اب هستن مخصوصا در این فصل گرم سال
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
این واگذاری حق ابه ها در اخر استان هارو به جون هم میندازه واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین