پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۲۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: جلسه ای با حضور وزیر دادگستری در ارتباط با وضعیت بازار و گرانی اقلام مصرفی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس برگزار شد
شعارسال:سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: جلسه ای با حضور وزیر دادگستری در ارتباط با وضعیت بازار و گرانی اقلام مصرفی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس برگزار شد.

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ، با اشاره به جلسه هفته گذشته این کمیسیون که با حضور وزیر دادگستری، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و رییس ستاد قاچاق کالا و ارز برگزار شد، اظهار داشت: دراین جلسه موضوعات مرتبط با وضعیت بازار و گرانی اقلام مصرفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوروزی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد گزارش‌هایی نسبت به پرونده‌هایی که در خصوص قاچاق سازمان یافته به دادستانی ارجاع شده به مجلس ارایه شود و همچنین لیست افرادی که ارز دریافت کرده و مشکلاتی را ایجاد کردند، توسط بانک مرکزی و وزارت صنعت و وزارت ارتباطات به کمیسیون ارسال شود.

وی گفت: مقرر شد درخصوص مشکلات قانونی که سازمان تعزیرات حکومتی و ستاد قاچاق کالا و ارز دارد طرحی در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس دهم در خصوص افرادی که ارز دولتی دریافت کردند و در جای دیگری مصرف کرده اند، اظهار داشت: قرار شد که وزیر صنعت و رییس کل گمرکات با حضور در کمیسیون در خصوص اینکه عده‌ای ارزی دولتی دریافت کردند و در جای دیگری مصرف کردند توضیحاتی را ارایه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 23 تیر 97، کد خبر: 1385113، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
ای بابا دلار دو برابر شد هیچ کسی هیچ کاری تو مجلس نکرد منفعل ترین مجلس کل دوران رو داریم.ما
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
چه عجب مجلس داره به موضوعی غیر از آمریکا میپردازه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
ارز دولتی میگیرن و میرن توی بازار ازاد میفروشن بدون اینکه کسی صداش در بیاد
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
ببینید اگه تونستن به نتیجه برسوننش این خط این نشون
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین