پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۴
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه ابلاغی درباره رد پایان‌نامه تحصیلی نداشته‌ام، گفت: منتظر نظر وزیر کشور هستم.

شعارسال: محمدرضا احمدی‌نژاد در خصوص خبرهای منتشرشده در فضای مجازی درباره رد پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی وی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه ابلاغ رسمی از سوی این دانشگاه مبنی بر این موضوع برای بنده ارسال نشده است و تماس تلفنی هم با من نداشته‌اند.

وی بابیان اینکه تابع قانون هستم و اکنون به‌عنوان سرپرست شهرداری کرج در حال فعالیت در این مجموعه هستم، افزود: چندی پیش به‌عنوان گزینه منتخب شورای شهر برای هدایت سکان شهرداری کرج برگزیده شدم و در حال حاضر منتظر حکم وزارت کشور هستم.

سرپرست شهرداری کرج برشمردن اینکه اگر توسط وزارت کشور حکم شهردار بودن من ابلاغ شود تابع آن فعالیت خواهم کرد، ادامه داد: اگر این امر محقق نشود بازهم کارمند شهرداری کرج هستم و به خدمت خود در این مجموعه و در پستی دیگر ادامه خواهم داد.

احمدی‌نژاد با برشمردن این نکته که اکنون شهر ما به‌جای پرداختن به حاشیه‌ها باید درگیر فعالیت‌های اجرایی شود، افزود: در مورد پروژه‌های عمرانی شهر و اینکه به‌عنوان نمونه چرا کار پروژه شهیدآجرلو تکمیل نمی‌شود، پرسش کنید تا پاسخگو باشم چون این اقدام کاری است که انجام آن منفعت شهر و شهروندان را در بردارد.

روز گذشته خبر رد پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی سرپرست شهرداری کرج در فضای مجازی منتشر و واکنش‌های زیادی را در برداشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 18 مرداد 1397 ، کد خبر: 4370235 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین