پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
هيأت وزيران لايحه مطبوعات و خبرگزاري‌ها را با توجه به تحولات گسترده در فضاي رسانه‌اي و لزوم رفع کاستي‌هاي قانون مطبوعات مصوب 1364 در دستور کار خود قرار داد.

شعارسال: لايحه مذکور با هدف انسجام و يکپارچگي قوانين و مقررات رسانه اي و تأمين آزادي مسئولانه رسانه ها به خصوص براي مقابله با فساد و ايجاد شفافيت تهيه شده است.

همچنين دولت به منظور تکميل طرح احداث تونل خوانسار به بوئين و مياندشت، با پيشنهاد وزارت راه و شهرسازي و سازمان برنامه و بودجه کشور مبني بر افزايش اعتبار به مبلغ 50 ميليارد ريال براي طرح مذکور موافقت کرد.

هيأت دولت در ادامه، به بررسي وضعيت شرکت هاي دولتي زيانده در سال مالي 1395 پرداخت و در خصوص ضرورت ادامه برخي از آنها و قرار گرفتن برخي ديگر در فهرست واگذاري يا انحلال تصميم گيري کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 19مرداد1397، کدخبر: 20180808150418250: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین