پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در زمینه همکاری‌های هسته‌ای بین ایران و اروپا گفت‌وگوی خوبی با هیات اتحادیه اروپا داشتیم که این فعالیت‌ها می‌تواند از سایت فردو به ویژه در بخش آزمایشگاهی آغاز شود.
شعارسال: علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه پس از دیدار با کمیسیونر انرژی و اقدامات اقلیمی اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از برجام گفت‌وگوها و رفت و آمدهای متعددی بین ایران و برخی از کشورهای اروپایی صورت گرفت و این بار شاهد حضور مجموعه اتحادیه اروپا در این چارچوب هستیم.

وی افزود: بر اساس فصل سوم برجام همکاری‌های علمی و تحقیقاتی هسته‌ای ایران با کشورهای طرف مقابل دیده شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین گفت: در زمینه همکاری‌های هسته‌ای بین ایران و اروپا گفت‌وگوی خوبی با هیات اتحادیه اروپا داشتیم که می‌تواند از سایت فردو آغاز شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: نتیجه مذاکرات امروز 2 هیأت ایران و اتحادیه اروپا در قالب بیانیه‌ای رسانه‌ای منتشر و در اختیار عموم قرار می‌گیرد.
صالحی تصریح کرد: امیدواریم شاهد حرکت گستره و شتابان در خصوص فعالیت‌های دو جانبه در بخش‌های مختلف هسته‌ای باشیم که این فعالیت‌ها می‌تواند از سایت فردو به ویژه در بخش آزمایشگاهی آغاز شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار امیدواری کرد که همکاری‌های هسته‌ای ایران و اتحادیه اروپا بتواند در قالب همکاری و تعامل بین یک بازیگر موثر در بخش‌های مختلف به ویژه ایتر نمود. پیدا کند.
وی با بیان اینکه در مذاکرات امروز مکانیسم این همکاری مورد بحث قرار گرفت، عنوان کرد: بنا شد یک مرکز پیشرفته در مورد مسائل هسته‌ای در ایران دایر شود که خدماتی را به کشور ما و همسایگان ارائه می‌دهد.
صالحی گفت: قرار بود در آینده دو طرف در ارتباط مستمر با یکدیگر باشند تا اهداف تعیین شده را پیش ببریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان آنلاین، تاریخ یکشنبه 29 فروردین 1395، کدمطلب: 161024، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین