پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دوران تصدی‌گری ربیعی خبر داد.

شعارسال: محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در زمان تصدی‌گری علی ربیعی خبر داد و گفت: از نظر ما در این مدت فساد و تاراج بیت‌المال در این وزارتخانه صورت گرفته است.

وی افزود: بررسی عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق فولاد کشور، سازمان تامین اجتماعی و همچنین صندوق بیمه عشایر و روستائیان چهار محور اصلی این تفحص است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح اهدف این تحقیق و تفحص، تصریح کرد: بر اساس این تفحص عملکرد وزارت کار در زمان وزارت علی ربیعی بررسی و تخلفات موجود را پیگیری می‌کنیم.

پورابراهیمی با بیان اینکه در حال جمع‌آوری امضا برای این تفحص هستیم، گفت: احتمالاً طرح تفحص پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس اظهار داشت: تحقیق و تفحص‌های دیگری مانند تفحص از تخلفات اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد، اما طرح تفحص اخیر به طوری تدوین شده که بازده زمانی 5 ساله و تمامی محور‌های باقی مانده را پوشش دهد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1397 ، کدخبر: 1802418،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین