پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، عملکرد دولت را برای جابجایی روستای درمعرض خطر سقوط سنگ منجیر کجور ضعیف و بد دانست.

شعار سال: قاسم احمدی پیش ازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران، درباره جابجایی روستایی در معرض خطر سقوط سنگ منجیر کجور گفت: دولت برای جابجایی این روستای در معرض خطر ضعیف عمل و بد کرده است و باید تکلیف اهالی منطقه مشخص شود.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و حرکت در زیرچتر ولایت و پرهیز از تندروی ها اظهار داشت: وحدت و همدلی کار اساسی است و باید به آن توجه کرد.

وی در پاسخ به پیش گرفتن سئوال از رئیس جمهور با بیان اینکه ۸۰ نفر از نمایندگان طرح سئوال را امضاء کرده اند با عنوان اینکه بنده نماینده مستقل و عضو فراکسیون مستقلین مجلس هستم گفت: سئوال موسسات مالی را از رئیس جمهور امضا کرده ام.

احمدی با بیان اینکه در جلسه استیضاح ربیعی، هم وزیر کار و هم اخلاق از مجلس و دولت رفت ادامه داد: مسائل ضد اخلاقی زیادی در روز استیضاح مطرح شد و ذهن مردم را خراب کردن، هدف دشمن است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و تنکابن با اظهار اینکه بحث استیضاح وزیر اقتصاد و آموزش و پرورش مطرح است گفت: بیشترین مشکل کنونی کشور اقتصادی است و با کسانیکه نتوانستند اقتصاد را درست راهبری کنند برخورد شود.

وی مهمترین مشکل کشور را مدیریت بیان کرد و خواستار برنامه ریزی در این حوزه را ضروری دانست.

احمدی لاشکی با بیان اینکه هفت منطقه آزاد در کشور وجود دارد و هشت منطقه آزاد نیز مصوب شده است ادامه داد: نباید با شان مردم نوشهر و چالوس بازی شود زیرا از سال ۸۹ منطقه ویژه اقتصادی در نوشهر مصوب شده است و نیاز به طرح و تصویب دوباره آن نبوده است.

عضوم مجمع نمایندگان مازندران، درپاسخ به بهزیستی راه ماشلک به کجور، مسائل محیط زیستی را مشکل اصلی اجرای این پروژه بیان کرد.

احمدی با بیان اینکه چالوس قدمگاه ۲۱ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس است، ساخت موزه دفاع مقدس را در شهرستان ضروری برشمرد.

وی بیکاری را مشکل اساسی دانست و گفت: نرخ بیکاری در استان ۸.۸ درصد اعلام شده اما نرخ بیکاری در کشور چندان مناسب نیست و باید برای رفع آن اقدام عملی کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 مرداد 97، کد مطلب: 4374303:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
الان کاری نمیکنن هر وقت اتفاقی افتاد ومردن جانشونو دادن اونوقت فکر مسیکنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین