پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: درزمینه خسارت‌های ناشی از سیل در روستای سیدمحمد نیز مکاتبات و پیگیری‌ها صورت گرفته که ظرف یکی دو هفته آینده و بعد از تامین اعتبار این خسارت‌ها پرداخت می‌شوند.

شعار سال: سهراب رئیسی ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برآورد خسارت و تهیه طرح تفکیک برای روستای سیدمحمد که در معرض خطر هستند تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه 15 هکتار زمین به تعداد 150 پلاک برای جابجایی روستای سیدمحمد تهیه شده است که پس از تصویب عملیات اجرایی آن شروع می‌شود، افزود: مبالغ مورد نیاز برای روستا سیدمحمد در معرض خطر برآورد شده و به سازمان برنامه و بودجه استان ارسال شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: درزمینه خسارت‌های ناشی از سیل در روستای سیدمحمد نیز مکاتبات و پیگیری‌ها صورت گرفته که ظرف یکی دو هفته آینده و بعد از تامین اعتبار این خسارت‌ها پرداخت می‌شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 23 خرداد 1396، کد مطلب: 13960323001007: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین