پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره هزینه‌های سفر اعضای هیئت‌های پارلمانی کشورمان به سایر کشورها، گفت: سفرهای که هزینه‌های زیادی داشته باشد معمولاً انجام نمی‌شود، البته سفر هئیت‌های پارلمانی، سفرهای موثری است

شعارسال:علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره هزینه‌های سفر اعضای هیئت‌های پارلمانی کشورمان به سایر کشورها، گفت: سفرهای که هزینه‌های زیادی داشته باشد معمولاً انجام نمی‌شود، البته سفر هئیت‌های پارلمانی، سفرهای موثری است.

وی با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی مقدمه‌ای برای دیپلماسی بین کشورها است، ادامه داد: خیلی از مسائلی که در مذاکرات میان دولت‌ها قابل طرح نیست در مذاکرات میان هیئت‌های پارلمانی مطرح می‌شود و این دیدارها مقدمه‌ای برای بهبود روابط کشورها است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می شود در برخی از سفرهای پارلمانی هزینه یک هیئت 700 تا 800 میلیون تومان برآورد می‌شود و در شرایط فعلی آیا این سفرها مثمر ثمر است یا خیر؟ اظهار داشت: مدتی است که خیلی از اینگونه سفرها کمتر شده است و در مواقع ضروری هیئت‌های پارلمانی به سایر کشورها سفر می‌کنند.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه برخی از سفرهای پارلمانی ضروری است و باید انجام شود، گفت: در سفرهای پارلمانی که اخیراٌ انجام می شود در بحث نوع غذا و هتل نیز صرفه‌جویی‌های لازم نیز انجام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزای تسنیم، تاریخ انتشار1شهریور97، کدخبر: 1809760، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
خودش اول سفر های پر هزینشو بیاد توضیح بده
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین