پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۵۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به صحبت‌های اخیر خانم دانشور عضو شورای شهر تهران مبنی بر گزارش‌های قتل کودکان توسط کارتن خواب‌ها، گفت: خانم دانشور باید هر موضوع را ابتدا با مسئولان استان در میان بگذارد.

شعارسال:

سیاوش شهریور  درباره اظهارات اخیر دانشور عضو شورای شهر تهران که اعلام کرده بود گزارش‌هایی مبنی بر قتل کودکان توسط کارتن خواب‌ها را در تهران دریافت کرده، ادامه داد: خانم دانشور یک شخصیت حقوقی است و بعید می‌دانم حرف‌های بی ربطی بزند اما حتما چیزی می‌داند که امیدوار بودیم قبل از رسانه‌ای شدن آن را در اختیار مسئولان ذیربط قرار دهد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: ای کاش این عضو شورای شهر تهران قبل از همه شورای تامین استان، استانداری و مسئولان قضایی را نسبت به این گزارش که ارائه کرده مطلع و سپس آن را رسانه‌ای می‌کرد.

شهریور خاطر نشان کرد: خانم دانشور اگر اطلااعاتی دارد باید در اختیار مسئولان استان قرار دهد تا پیگیری‌ها از مجاری ذیربط دنبال شود .

لازم به ذکر است فاطمه دانشور عضو شورای شهر تهران روز سه‌شنبه در جلس علنی شورای شهر، با اشاره به قتل دختربچه افغانستانی در ورامین گفته بود گزارش‌های مشابهی از قتل کودکان توسط کارتن‌خوابها در مناطق آسیب‌خیز وجود دارد که حاکی از بی‌اطلاعی والدین است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار2 اردیبهشت ماه 1395، کدخبر www.tasnimnews.com 1054201

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین