پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۷۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
معاون صدا جزییاتی از اجرای طرح بیمه فعالان رادیو و تلویزیون به ویژه پیشکسوتان رادیو را تشریح کرد.

شعار سالحمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی درباره وضعیت بیمه هنرمندان پیشکسوت رادیو عنوان کرد: تمام کسانیکه زمانی در رادیو فعالیت داشته اند حتی کسانی که ۲۰ سال قبل فعال بوده اند هم شامل طرح مدنظر ما برای بیمه می شوند.

وی ادامه داد: تمام سال‌هایی که فردی در رادیو کار کرده و فقط حقوق گرفته است حتی اگر هیچ سابقه ای هم برایش وجود نداشته باشد، بررسی و در سامانه بیمه محاسبه می شود.

شاه آبادی درباره این سامانه توضیح داد: یک سامانه بیمه برای فعالان در سازمان صدا وسیما ایجاد شده است و درباره فعالان رادیو هم تاییدیه هایی از طرف معاونت صدا برای افراد صادر می شود که می تواند شامل افراد پیشکسوتی باشد که حتی فقط چند ماه و یا یک سال را به طور پیوسته در رادیو کار کرده اند. ما بازه زمانی حضور این افراد را تقطیع کرده ایم که این طرح شامل افرادی با حضور چند ماهه در رادیو هم بشود.

معاون صدا تصریح کرد: ۹۷۰۰ نفر تاکنون در صدا و سیما در این حوزه شناسایی شده اند که از میان آنها ۱۷۰۰ نفر متعلق به رادیوهای سراسری کشور هستند. سوابق هر یک از این افراد محاسبه می شود و برخی از آنها با محاسبه و اعمال همین سوابق به بازنشستگی می رسند.

شاه آبادی با اعلام اینکه برای اولین بار است که چنین اقدام گسترده ای برای بیمه اهالی رادیو صورت می گیرد، گفت: رفع نقص های این طرح انجام شده و دیگر امور آن در حال پیگیری است.

وی در پایان گفت: ما امیدواریم این طرح تا پایان سال با دعوت از تک تک افراد مشمول، انجام بگیرد و سوابق هرکسی که زمانی در رادیو فعالیت کرده است ثبت و محاسبه شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13شهریور 97، کدمطلب: 4393161، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
ا.ف75
واقعا مفید بود! دستتون درد نکنه! تموم مطالب سایتتون چیزی رو ب ادم اضافه میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ممنون از توضیحاتتون
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
واقعا خبر خوبیه زودتر از اینها باید شرایط بیمه برای کارکنان رادیو و تلوزیون فراهم میشد
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
اینده شغلی برایا ین زحمتی که میکشن واقعا حقشونه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین