پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۵۴۴۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه کاهش تعداد دانشجو مسئله عمومی تمام دانشگاه‌ها است، گفت: تغییرات جمعیتی، اقتصادی و نگرش جوانان نسبت به تحصیلات در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

شعار سال: مرتضی محسنی در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار این دانشگاه که همان آموزش برای همه، همه جا و همه وقت است، اظهار کرد: این دانشگاه در سال‌های اخیر توفیقات زیادی داشته و برنامه‌ریزی‌هایی برای تحقق این شعار انجام داده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه این دانشگاه تلاش کرده تا زمینه آموزش عالی برای علاقمندان با هر شرایطی را فراهم کند؛ اضافه کرد: تاکید داریم محدودیت‌های شغلی نمی‌تواند مانع تحصیل علاقمندان باشد.

وی با اشاره به ارائه آموزش ترکیبی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز در دانشگاه پیام نور اضافه کرد: تلاش شده آموزش‌های کاملی در اختیار دانشجویان قرار گیرد و منابع چاپی و الکترونیکی جامعی در اختیار دانشجویان این دانشگاه باشد.

محسنی با اشاره به اینکه انتخاب محل آزمون یکی دیگر از امتیازات دانشگاه پیام‌نور است؛ خاطر نشان کرد: افرادی که برای شرکت در امتحانات خود دچار مشکل هستند؛ می‌توانند با مراجعه به سایت محل آزمون خود را تغییر دهند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن روش‌های اجرایی در دانشگاه پیام‌نور عنوان کرد: نشان این موفقیت فارغ التحصیلان این دانشگاه است و دانشگاه در راستای افزایش رضایتمندی دانشجویان برنامه‌های مختلفی دارد.

وی حفظ کیفیت را یکی از اولویت‌های دانشگاه اعلام و خاطر نشان کرد: دانشگاه در تمام سطوح با ارتقای آموزش الکترونیکی و چاپی کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

محسنی با بیان اینکه کاهش تعداد دانشجو مساله عمومی تمام دانشگاه‌ها است؛ بیان کرد: تغییرات جمعیتی؛ اقتصادی و نگرش جوانان نسبت به تحصیلات در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه صندلی خالی در دانشگاه پیام نور معنی ندارد؛ افزود: رسالت ما آموزش عالی برای همه؛ همه جا و در همه وقت است.

وی با اشاره به تحصیل 10 تا 15 درصد دانشجویان کشور در دانشگاه‌های پیام نور گفت: رشته‌های جدیدی وارد دانشگاه نشده؛ اما رشته محل‌های جدیدی برای دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

محسنی با بیان اینکه هدف اصلی دانشگاه‌ها آماده‌سازی افراد برای ورود به بازار کار است؛ افزود: دانشگاه‌ها به هیچ وجه به دنبال ایجاد اشتغال به صورت مستقیم نیستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه پیام نور همانند گذشته در حال برگزاری است؛ افزود: گفت: برنامه‌های فرهنگی به منظور جلوگیری از موازی کاری به صورت متمرکز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره‌های فرهنگی؛ ورزشی و قرآنی در دانشگاه به دلیل محدودیت‌های مالی با وقفه‌هایی مواجه شده است؛ افزود: تلاش‌ها برای استمرار این فعالیت‌ها وجود دارد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد وجود رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و جایگاه دانشگاه پیام نور در این رتبه بندی اظهار کرد: با توجه به تفاوت‌های ماهیتی دانشگاه‌ها امکان این قبیل ارزیابی‌ها وجود ندارد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 شهریور 97، کد مطلب: 13970614000982، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ا.ف75
احتمال خیلی زیاد دانشجوهایی هستن که جایی مشغول به کارن و استخدام شدن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
فقط دارن تحصیل میکنن تا بیکار نباشن سرشون گرم باشه این واقعا جای تاسف داره
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین