پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۲۸۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
مرتضی محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: در پذیرش دانشجو در رشته کشاورزی محدودیت داریم چراکه 2 وزارتخانه کشاورزی و علوم بر اساس قانون مجلس در راستای افزایش بهره وری بخش کشاورزی سخت گیری می کنند.
شعار سال:معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: در پذیرش دانشجو در رشته کشاورزی محدودیت داریم چراکه 2 وزارتخانه کشاورزی و علوم بر اساس قانون مجلس در راستای افزایش بهره وری بخش کشاورزی سخت گیری می کنند.

مرتضی محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه کمترین فارغ التحصیلان این دانشگاه مربوط به رشته های هنر و کشاورزی است ، گفت: از آنجایی که 2 وزارت‌خانه علوم و کشاورزی در پذیرش دانشجو در رشته کشاورزی نظارت دارند ظرفیت جذب دانشجو در این رشته تحصیلی با محدودیت رو به رو است.

* 3 رشته تحصیلی بین رشته ای تأسیس می شود

وی از راه اندازی 3 رشته تحصیلی بین رشته ای در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: یکی از برنامه های آموزشی ما تأسیس 3 رشته تحصیلی بین رشته ای است که اکنون در مرحله طراحی قرار دارد که پس از دریافت مجوز بزودی راه اندازی خواهد شد.

* 80درصد منابع و برنامه های درسی دانشگاه به روز شده است

محسنی ادامه داد: از اتفاقات خوب دانشگاه پیام نور این است که نزدیک به 80 درصد منابع و برنامه های درسی براساس نیاز روز جامعه به روز هستند که توسط 3 هزار و 800 اعضای هیأت علمی در قالب 350 دانشیار و استاد، 2 هزار استادیار و در نهایت تعداد قابل توجهی مربی تدریس می شود.

* تولید سالانه 10 هزار پایان نامه در دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: سالانه 10 هزار پایان نامه توسط دانشجویان این دانشگاه تولید شده که طبق برنامه مستمر در سامانه ایرانداک برای استفاده عموم بارگذاری می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:27مرداد1398،کدخبر:13980527000833،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین