پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان با همکاری بانک رفاه کارگران و همچنین اقدامات انجام شده جهت هم‌سان‌سازی حقوق بازنشستگان تا پایان امسال، خبر داد.

شعارسال: سید تقی نوربخش در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در پارک لاله اظهار داشت: بازنشستگان و بیمه شدگان صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند و مهمترین مأموریت این سازمان خدمت رسانی به بازنشستگان و تأمین معیشت و درمان آنان است.

نوربخش با اشاره به کاهش قدرت خرید بازنشستگان در ماه‌های اخیر که نتیجه تحریم های ظالمانه دشمنان است، گفت: ما از ابتدای انقلاب در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده ایم و البته ضمن تحمل مشکلات برای رفع آنها و بهبود زندگی و معیشت مردم نیز تلاش می شود.

وی با بیان اینکه در ۴ سال گذشته حقوق بازنشستگان ۱۱۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: با وجود این افزایش ها هنوز هم وضعیت معیشت و زندگی بازنشستگان با خواسته ها و انتظارات برحق این عزیزان فاصله دارد و باید تلاش بیشتری برای بهبود وضع معیشت بازنشستگان انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را گامی در راستای بهبود وضعیت معیشت این عزیزان دانست و گفت: این قانون با پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و براساس آن تاپایان سال دوم برنامه ششم توسعه یعنی تا پایان سال جاری به اجرا گذاشته شود.

نوربخش ادامه داد:با توجه به اینکه براساس قانون بودجه سال جاری کشور پرداخت۵۰ هزارمیلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و آئین نامه اجرایی این قانون نیز به تصویب هیأت دولت رسیده است، با ایجاد سازوکار مناسب امکان تأمین نقدینگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان فراهم می شود و قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری اجرا می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،وی از هزینه کرد ۷هزار و ۹۱۶ میلیاردتومانی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش در ماه گذشته خبر داد و گفت: تأمین این حجم بالای نقدینگی و هزینه کرد آن برای خدمت به اقشار وسیع تحت پوشش بدون اتکاء به دولت افتخار سازمان تأمین اجتماعی است.

نوربخش بر لزوم انجام اقدامات موثر بر زندگی بازنشستگان تأکید کرد و گفت: با اقداماتی که در سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود، امیدواریم شاهد بهبود وضعیت زندگی و معیشت بازنشستگان عزیز باشیم و ما از هیچ اقدامی برای ارتقاء خدمات به این عزیزان فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان با همکاری بانک رفاه کارگران خبر داد و گفت: با صدور این کارت‌ها، بازنشستگان امکان خرید اعتباری برابر با حقوق ماهیانه خود را خواهند داشت و نگرانی بازنشستگان درباره زمان دریافت حقوق برطرف می شود.

وی با اشاره به اجرای قانون واریز منابع بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی به خزانه، گفت: با این کار هزینه‌های درمان سازمان تأمین اجتماعی شفاف‌تر شده است و از سایر منابع در بخش درمان هزینه نمی‌شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 16 شهریور 97، کدمطلب: 802584،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ا.ف75
واقعا ما که از خدامونه این اتفاق روزی رخ بده! ولی انقدر این مردم شعار بیخودی شنیدن این مدت که دیگه از هرچی حرف مسئوله زده شدن! نمیدونم اینده قراره چه اتفاقی بیفته ولی مسئولینی که هنوز پاکه دست و دامنشون بدونن که ما داریم همچنان دعاشون میکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
وقتی خبرا میخونیم خیلی امیدوتر کنندس دادان وام به فرهنگیان دادان وام به سینماگرایان دادان تسهیلات به بازنشستگان ....امیدواریم درمورد اجرایی شدنشونم اخباری بشنویم م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
اگه حق خوری و دزدی نشه و هدفشون انجام وظیفه باشه خیلی هم خوبه
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
خبر امیدوار کننده ایه امیدوارم فقط وعده نباشه و این کارتها به زودی صادر بشه و نگرانی های بازنشسته ها در مورد وضعیت معیشتی کتر بشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین