پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۳۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
دبیر کل حزب کارگزاران در خصوص انتشار خبری در رسانه ها در خصوص وام 7 هزار میلیاردی دولت به مرعشی گفت: این مساله به حزب کارگزاران مربوط نمی شود و شخص آقای مرعشی باید پاسخ بدهند هرچند مرعشی هم توضیحاتی برای این موضوع دارند و دفتر ایشان آن را منتشر می کند.

شعار سال : غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در خصوص انتشار خبری مبنی بر رانت 7 هزار میلیاردی دولت به مرعشی و حزب کارگزاران اظهار داشت: این موضوع را باید آقای مرعشی پاسخ بدهند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ارتباط این رانت به حزب کارگزاران گفت: این مساله به حزب کارگزاران مربوط نمی شود و شخص آقای مرعشی باید پاسخ بدهند هرچند مرعشی هم توضیحاتی برای این موضوع دارند و دفتر ایشان آن را منتشر می کند.

طی روزهای گذشته خبری در رسانه ها در خصوص یک فساد کلان از سوی برخی از افراد منتسب به حزب کارگزاران در تعداد زیادی از کانال های تلگرامی منتشر شد که بلافاصله کاربران در توئیتر نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

بر اساس خبر کاربران فضای مجازی، دولت به بهانه احداث ۷۵۰ هکتار گلخانه هیدروپونیک، مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون دلار به «شرکت عمران کرمان » با عاملیت حسین مرعشی تخصیص داده بود اما از ابتدای طرح این موضوع یکی از دستگاه های نظارتی دولتی نسبت به این مساله مشکوک و دستور توقف این واگذاری را صادر کرد.

نکته قابل توجه در این خبر رد پای حسین مرعشی در استفاده از این رانت است؛ بر اساس این خبر این نهاد نظارتی دولتی در وهله اول بنا به عدم توجیه اقتصادی این طرح و در وهله بعد به خاطر احراز مسائل پشت پرده و حواشی طرح مبنی بر ارتباط برخی از چهره های سیاسی مانند حسین مرعشی و شرکت درخواست کننده و همچنین ذینفع بودن شهرام جزایری از این طرح دستور توقف پرداخت را داده است.

حسین مرعشی از آنجایی که سخنگوی حزب کارگزاران بوده و سال ها در عرصه سیاسی فعالیت داشته است بیشتر از آنکه نماد خود و خانواده اش باشد نماد کارگزاران و نماینده این حزب سیاسی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397 ، کدخبر:  1407167،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
امیدواریم که نداشته باشه اما همین دیروز به پستی تو شعار سال خوندم مبنی بر گزارش عملکرد این اقایون که خب عاری از فساد هم نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
چه عدد بزرگی. امیدوارم این وام بازگشتی هم داشته باشه!!
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
این همه وام به بهانه مردم میگیرن معلوم نیس چیکار میکنن م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
این همه وام به بهانه مردم میگیرن معلوم نیس چیکار میکنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین