پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۵۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
وزارت بهداشت شرایط شناسایی سرمایه گذاری به منظور ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی در قالب قرارداد ساخت، اجاره و انتقال را اعلام کرد.میزان سرمایه گذاری ، حداقل دوره بازگشت سرمایه و شرایط سرمایه گذاردر این فراخوان اعلام شده است.

شعارسال: وزارت بهداشت، در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۷ قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی در خصوص مشارکت بخش غیردولتی در طرح های جدید، نیمه تمام، تکمیل شده و آماده بهره برداری، در نظر دارد ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی را به روش BLT از طریق رقابت عمومی و با رعایت قوانین، مقررات و آیین نامه های اجرایی مربوطه و با شرایط ذیل به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار کند.

میزان سرمایه گذاری لازم جهت ساخت و تجهیز خوابگا ه های دانشجویی در یکی از مناطق ۱۰ گانه دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور به میزان یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است.

دوره ساخت و تجهیز حداکثر ۲۴ ماه است.

حداقل دوره بازگشت سرمایه: دوره بازپرداخت بر اساس مدل و حجم سرمایه گذاری حداکثر ۲۰ سال است.

شرایط سرمایه گذار نیز در این فراخوان اعلام شده است.

شرکت سرمایه گذار باید ثبت شده در داخل کشور جمهوری اسلامی ایران باشد.

توانمندی مالی لازم برای تامین منابع مالی مورد نیاز جهت ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی به میزان حداقل مورد اشاره را داشته باشد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار 22شهریور 97، کدمطلب: 4400521، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین